Gå til innhold

spm om å finne el, noen som kan hjelpe?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det er veldig kjekt å bruke EL-tester. Jeg har brukt EL-tester fra billig-tester denne mnd og er fornøyd med dem, men mange foretrekker CB sine da man slipper å tolke streker. Men selv om man får positiv EL-test, er det ingen garanti for at EL kommer da - det kan være at kroppen prøver å få til EL, men ikke klarer det. Derfor er den beste måten å finne EL helt sikkert på: tempe. Bruk et termometer med 2 desimaler, dette fås kjøpt hos babymirakel på nettet eller på Lidl. (Har ikke sett det på Lidl selv, men noen som fortalte det her inne før i dag) El- tester i kombinasjon med temping vil gi deg mye bedre oversikt over syklusen og viktige "kosetidspunkter":)

har tenkt på å kjøpe meg termometer, men har et lite dilemma for jeg deler post kasse med moren til samboer og jeg ahr ikke så veldig lyst at hun skal vite at vi prøver...hehe og vet ikke helt om det finnes en lidel butikk i nærheten heller... vet du om det vises på pakken?

takk for svar forresten:))))

Jeg kjøpte fra babymirakel og deler postkasse med brutter'n, så var også veldig spent. Men det sto absolutt ingenting om at det var fra der. Helt nøytral sending. Eneste tegn var at pakken var fra danmark, men det kan jo være hva som helst:)

Annonse

Så at det var noen som la ut innlegg om at det fåes kjøpt på apotek nå. Jeg prøvde å få tak i det på mange apoteker i Oslo uten å lykkes, men du kan jo høre med de hvor de har kjøpt sine... Jeg var i kontakt med både vitus, apotek 1 og alliance...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...