Gå til innhold

Sen eggløsning...

Anbefalte innlegg

Jeg var på gu/innvendig ul på dag 10 i syklusen,og i den forbindelse sa gynekologen at det så ut til å bli sen el denne pp.Med andre ord ingen egg var da klare for slipp.Nå er jeg på dag 28 i syklus,den dagen jeg normalt skulle hatt tanta,men hverken tante eller el ser ut til å komme...

Jeg temper og kan derfor se at kroppen har prøvd å få til el på dag 21.Det er vel kanskje trolig at den nå da prøver igjen siden tempen har sunket til el temp.Mens temperatur er lavere hos meg,og det er ingen tegn på mens.

Er det flere som sliter med/plutselig har fått lang syklus?Andre med så sen eggløsning?Skal på ny gu 3 dag mens....men det ser ut til at det kan bli lenge til..... :-(.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5184591-sen-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg kan dessverre ikke svare deg, men håper noen andre kan!

Jeg har opplved at el er forsinket de siste månedene. Regner med at det er pga pergoen. Normalt får jeg el på dag 12 til dag 14, med pergo kom den på dag 19.

Går du også på det? I tilfelle kan det jo være derfor?

lykke til i hvert fall. Håper det løser seg!! Bokstavelig talt:o))

Hei Frk Fuglefrø.

Jeg går ikke på pergo,så det er nok bare kroppen min som spiller meg et puss...Er det din første pp med pergo?Synes du den gir deg bivirkninger?

Gynekologen min sa at vi etter hverdt skulle vurdere el stimulerende midler hvis vi ikke fikk orden på syklus...Og da er det vel pergo han mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...