Gå til innhold

Noen som har IKM denne uka som tror noe er på gang???

Anbefalte innlegg

Jeg har ingen anelse men tror ikke jeg gravid selv om jeg VIL sååå gjerne. Forrige gang jeg var gravid fikk jeg ekstremt vonde pupper etter bare 10 dager etter befruktning...

Denne mnd er det ingen sympt. men det trenger jo ikke bety noe.

har jo litt stikkinger nederst i magen

Hmmmm er så spent.IKM i slutten av uka...ååålenge igjen

Fortsetter under...

Hei du!

Jeg har IKM til torsdag og venter på symptomene... Blitt kvalm et par - tre ganger og noen ganger kjennes det ut som om det er noe hardt der nede, høres nok dumt ut, men sånn er det bare. Det stikker nedi der, men alt dette kan jo bortforklares.

Jeg hadde mer symptomer sist mnd. Med to tester som var veldig svake, men tenkte det bare var skygge streker, men det kan jo ha vært en kjemisk graviditet...

Håper så inderlig at det er en spire der nede nå, så håpløst med denne prøvingen. Men skal være flink å ikke teste før onsdag....

Jeg har også ikm på fredag...Å jeg føler meg enormt gravid,å siden jeg ikke har noen som helst form for tålmodighet tok jeg en test i dag,selvfølgelig negativ :(

Men,men det er jo litt tidlig så alt håp er ikke ute ennå!!!

Jeg har stikkinger i magen hadde noen grusome kramper å litt blod en dag så jeg håper,håper :)

http://www.snartgravid.com/plassen/showthread.php?t=27889&page=3

Har dere sjekket denne da? DA er jeg gravid da!! Det er liksom ikke måte på hvor mye av dette jeg har ;o)

Men men... skal ikke ta helt av.

:)

Det er mye man har hvis man vil og kjenner godt etter..ler...

Men håper jo at det er noe da...Når skal dere teste?

Lurer litt på om jeg skal teste på onsdag eller torsdag jeg....

Eller venter dere på TR først?

Annonse

Jeg har vært innbilt gravid siden jul, enda jeg ikke sluttet på pilla før påske. Håpløst hva psyken gjør. Nå har jeg IKM på neste mandag, og brystvortene mine er ømme som bare rakker'n. Kanskje fordi jeg klemmer på dem hele tiden? Stikninger i høyre side hele helgen. Har båret 50 liter jordsekker og malt med oljemaling i helgen, bare fordi jeg ikke orker å tenke at noe er på gang...husker skuffelsen forrige måned da tanta kom. Må vel bare vente...

Hei jenter. Jeg har også ikm torsdag.... Vurderer å teste tirsdag eller på onsdag..Men kjenner jeg meg selv rett blir det i morgen.Tenkte å kjøpe de digitale..Erfaringer?

Jeg har hatt stikkinger i mage og lyske i dag..Håper det ikke er tanta..

HÅPER IKKE DET ER TANTA!!!!!!!!!!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...