Gå til innhold

Kjære alle dere flotte damer. ;-)

Anbefalte innlegg

I går kom TR,jeg fikk en skikkelig knekk,grein i mange timer. Mine første tanker var at "nå tar jeg en BIM pause".

Men med nærmere ettertanke så blir jeg glad når jeg tenker på denne siden,med alle dere prøvere og de som blir gravide.

Jeg finner trøst i dere,når jeg er helt nede,så skriver dere nå som får meg opp på hesten igjen,og klarer meg igjenom en ny pp.

For en flott side,og for noen flotte damer som er innpå her.

Takk. ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5184467-kj%C3%A6re-alle-dere-flotte-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk selv :-)

Helt enig med deg! Har vært her noen pp nå (er i 7pp), og det får tida til å gå selv om det er blir gravid prat.. men det er greit for tankene er der jo likevel.

Et glass vin, god mat og denne siden - så er vi klar - Neste pp, det er det som gjelder når tanta kommer på uønsket besøk.

Lykke til alle!

Enig med deg ¤PrøverPåNytt¤.

Det er ergelig hver gang TR kommer. Man blir l i t t småstressa når man ser flere og flere som blir gravide. (Hyggelig for de da så klart! :)

Men når man ser folk blir gravide mnd etter mnd, tror jeg mange av de også er som oss (eller, får snakke for meg selv kanskje??), like smårare og fulle av følelser om det skulle klaffe eller ikke.

Og så gjør man kanskje som du tenker, at *nå orker jeg ikke dette babypratet lenger!*. Men hvorfor ikke holde kontakt her inne? Det er jo artig å hjelpe folk her inne da, om man har noen erfaringer selv. Eller det å få råd om det skulle dukke opp noe uventet :)

SÅ... Bli her inne du,¤PrøverPåNytt¤ :) Oppfordring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...