LisaColli Skrevet 28. mai 2006 #1 Del Skrevet 28. mai 2006 som blir kvalm av all slags mat, men har også lyst på alt!? når jeg ser reklamer på tv, får jeg lyst på alt!! men så igjen kan jeg nesten kaste opp bare av tanken på det litt senere.. hehe.. stakkars sambo, ble sendt på butikken for å kjøpe maiskolber, fikk skikkelig lyst på! tredje gangen han er ute å farter for meg i dag,hehe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 28. mai 2006 #2 Del Skrevet 28. mai 2006 Hehe, merkelig det der! Jeg har egetlig lyst på fælt lite, men må spise pga konstant kvalme. Eneste som frister er godteri, prøvd flere ganger, men blir så sjuk av det. Merkelig altså, øyet vil ha - men kroppen takker nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LisaColli Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 28. mai 2006 ja slik er det her også, jeg blir kaster opp når jeg er sulten, så må ha mat i magen hele tida! er ikke så mye av det vi har her hjemme som frister, bare alt annet ;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå