Gå til innhold

Kan en grav test ta feil???

Anbefalte innlegg

Nå jenter har jeg cb test, som jeg skal ta snart, typisk så føler jeg meg ikke for å gå på do...

Men er det mulig at et billigtest kan ta feil.. har noen av dere opplevd det, at det kom en svak strek, så var det ikkenoe allikevel...???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5183735-kan-en-grav-test-ta-feil/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Var bare feil når jeg tok billigtesten feil.. Det var en billigetester strips, og jeg tisset rett på den. Det skulle man ikke, man skulle samle urin i beger og dyppe den.. Den jeg tisset rett på fikk jeg svaaaak positiv teststrek på... på den jeg tok riktig noen timer etterpå kom det ingen strek, ikke en skygge engang...

Har man gjort alt riktig så viser en pos test ikke feil,.,, Men hvis mensen kommer likevel har man vært gravid men mistet i tidlig SA. Eller man har vært det man kaller kjemisk gravid - at egget var borti livmorveggen men festet seg ikke ordentlig.. Så derfor får man bittelitt utslag på test. Men så gir det seg- testene blir negativ igjen og mensen kommer..

Håper din CB stråååler positiv mot deg når du manner opp nok mot til å ta den... Jeg heier på deg!!!!

Klem fra Loise :0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...