Gå til innhold

Det er heilt utrolig damer.

Anbefalte innlegg

Nå har jeg sittet å sett en del bakover i sidene her.

OG det er fantastisk å se hvor tydelig skille det er på innlegg som får MASSE tilbakemeldinger, og innlegg som får bare noen få.

IKKE vanskelig å se hva som engasjerer småbarnsmødrene her inne.

Og det som engasjerer er IKKE løst og fast om småbarna, og lett hverdagsbekymring.

Det som engasjerer, og som dere jenter hauser dere opp over, det er håpløse innlegg fra anonyme, som TYDELIG er ute etter å skape debatter.

Det er dersom noen har gjort noe virkelig dumt, og signerer med nick.

Og så er det ammedebatt.

Jenter, slutt å la dere hisse opp på dette viset.

Det er bare tåpelig.

Svar heller mer på enkle spørsmål.

For når dere engasjerer dere så voldsomt i "provoserings saker" at dere måååå svare, kanskje fler ganger, ja da har dere noen svar å komme med til aen del andre som lurer her også.

Ser mange som spør om enkle råd og tips, ellerom andres erfaringer må dytte flere ganger, og kanskje får ett sbvar eller tre....

Nei jenter, la oss slutte å bli lurt av slike bråkmakere som skrev feks innlegget "ammehyster", og heller svare på spm som er seriøse, om mat, søvn, røde prikker, frukt, bæsj, rutner, tenner, kosedyr,og andre slike trivielle ting som mange lurer på.

Jeg skal iallefal prøve å etterleve dette.

Noe fler som bil blimed??????????????????????????????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5183339-det-er-heilt-utrolig-damer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja!! Personlig synes jeg at anonym-knappen bør fjernes. Altfor lett å gjemme seg bak den når man har edder å galle å spy utover velmente innlegg. Har man ikke til hensikt å være hjelpsom/konstruktiv, kan man holde seg unna og kjefte på samboer eller bikkja istedet :-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...