Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 28. mai 2006 #1 Del Skrevet 28. mai 2006 Er bare 7 uker på vei, men føler at magen allerede er synlig. Vi som ønsket å vente en stund med å fortelle det, men nå risikerer vi å bli spurt snart. Fikk ikke mage før etter uke 23 sist, la på meg totalt 11-12 kg, virker ikke som det vil gå slik nå. tror heller ikke jeg har spes mye luft i magen, klarer ikke å trekke den inn. Gud tenk om det er to der inne, hjelpe meg. Skal på ultralyd om 2 uker. Får passe på hva jeg spiser, sist var jeg så kvalm lenge, var det i forrige uke, men er hekt fin nå, kun ømme bryster. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@nnis82* Isabell er født :) * Skrevet 28. mai 2006 #2 Del Skrevet 28. mai 2006 Oj, det var tidlig :-) Jeg har hørt om MANGE som "slipper" magen når de finner ut at de er gravide, og da syns ofte magen bedre på et tidligere tidspunkt. Dette er noe du vistnok gjør ubevist Jeg selv har nettopp funnet ut at jeg er gravid for første gang og er bare 4+3 så er jo ikke mye jeg vet Har en venninne det syntes godt på allerede etter 7-8 uker, der trodde også mange at hun var fødeklar når hun var 7 mnd på vei Lykke til med graviditeten, kan jo bli spennende om der er fler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤mamma¤ Skrevet 28. mai 2006 #3 Del Skrevet 28. mai 2006 Bare rolig, vi er flere;) Jeg er førstegangsgravid og kjøpte mammajeans allerede i uke 6! Fra uke 4 måtte jeg bruke strikk mellom knapp og knappehull i buksne, og flere har sett det:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. mai 2006 #4 Del Skrevet 28. mai 2006 Kan det synes så tidlig?? Håper jeg også får mage snart da (er i uke 6)... Jeg er førstegangs gravid, og kan nesten ikke vente til magen begynner å vokse!! Jeg har forresten også bukser som er litt trange i livet, men jeg har funnet ut at det var de før også. Og så er jeg mer obs på magen for tida, og slipper den kanskje mer ut enn vanlig ; ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå