Gå til innhold

Stolt av meg selv ja :-) Noen andre her som...

@nnis82* Isabell er født :) *

Anbefalte innlegg

sluttet å røyke??? Vet det er mange som ikke greier å legge røyken helt vekk selv om man har et lite nurk i magen. Men er stolt av meg selv nå. Jeg fant ut fredag at jeg har en liten spire i magen, da hadde jeg en nyåpnet 20 pk. liggende på bordet. Gav en hel del til en venninne og lot sambo røyke på meg, og etter kveldsmaten fredag tok jeg min siste røyk!!!!!! Lå på mellom 20 - 25 for dag, men nå skal bebisen få frisk luft fra mammen sin :) Så får jeg håpe at jeg er sterk nok til å ikke begynne på igjen etter at bebisen er født :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER @nnis!

I mitt første svangerskap klarte jeg ikke å holde meg helt røykfri, men denne gangen sluttet jeg litt etter at vi startet prøvinga og babisen lot vente på seg så jeg er snart vært røykfri i 1 år og babisen er 10+2 nå:)

Nå som du er ikke røyker er det ingen grunn til å starte å røyke er det det da?

Lykke til ihvertfall;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink!! Ikke alle som har samme viljestyrke nei. Nå har du alt gjort "verden" til et bedre sted å leve for nurket ditt! (Og for deg selv, ikke minst). Vet om mange som smugrøyker selv om de er gravide. Virker som om de tror det ikke er skadelig så lenge ingen andre ser på. Jeg røyket litt da jeg gikk videregående og i "fri-året mitt" etter videregående, men sluttet helt for sju år siden da jeg kjente røyken begynte å gå alvorlig ut over kondisen min. Liker å tro at jeg er litt sporty, og da blir røyking liksom litt selvbedrag :-)

Stå på @nnis :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...