Gå til innhold

Hvilken parkdress u/for vil dere anbefale til en 1 åring? Ikke Reima eller Troll.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Leketøy har jeg sett som best i test alt i alt, pris tatt i betraktning. Så det er nok veldig godt alternativ til de dyre dressene.

Ellers anbefaler jeg å kjøpe dresser når sesongene er på hell - da ser jeg alltid Reima til 40-60 % på f.eks. Rudo. Og da er jo ikke prisen så ille.

Vi har også Reflex. Kjempefornøyd. Billig, vanntett, vindtett, pustende, romslig. Har brukt den i vinter også (tulla går ikke), med reflex ulldress under (+ mer såklart) og hun har vært så god og varm. Også veldig fin utover vår/sommer hvis det er kalde dager. Finnes på Babyshop/Fru Lyng + sikkert flere som fører den også.

Annonse

Kjøpte en dress på Europris til 99,- for litt siden. For å ha i reserve på hytta. Men den er jeg strålende fornøyd med. Så sendte heller Reima dressen på hytta jeg.

Lillemor vassa i vann til livet, og var TØRR!!! Var bare da hun la seg i en stor sølepytt og skulle svømme hun ble våt.

Behagelig å ha på. Igrunn veldig fornøyd. Så jeg skal aldri kjøpe dyre dresser, ikke at jeg har gjort heller. Fått de jeg har til nå så.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...