Gå til innhold

Noen andregangs som har begynt å få mage?


eva luna

Anbefalte innlegg

Regner med jeg må vente en stund til, er bare 4+1, men bare lurer på hva som er vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er også spent på hvordan magen min blir denne gangen! Er ganske lita (i høyde) til vanlig, 160 og 52 kg. Følte magen syntes godt med nr en da jeg var på UL rundt uke 18. Fødte i uke 37, og har bilder av magen min like før, ser helt vondt ut! Den er så stor! Synes magen er litt oppblåst nå, sånn som den bruker å være like før mensen, men må sikkert vente et par måneder på den baby-bulen ja! Lurer litt på hvordan det blir å stresse om morgenen med å kle på sønnen min og få han i barnehagen med en giga-mage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He-he... Lita i HØYDE er jeg vel hele tiden! Ikke bare når jeg er gravid :-) I bredde derimot... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei;)

Jeg er 180 høy og fikk ikke mage som vistes før jeg var ca 26 uker på vei første gangen! Gikk i de vanlige klærne mine så å si hele svangerskapet.... Har blitt "voksen" siden den gang og har dermed et par kilo mer før jeg starter..... Så jeg er veldig spent på hvordan det blir denne gangen;) Ingenting så langt... Er 10+2 i dag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA, syns min mage er litt for stor nå, ettersom dette har jeg tenkt å holde hemmlig frem til ferien. å så nå som man går med litt mindre klær å sånn så er jeg redd jeg kommer til å bli avslørt!!

sist var jeg laang på vei før folk kunne se jeg var gravid. kanskje nesten 18 uker... la bare på meg 9 kg forrige gang, denne gangen har jeg på følelsen at det kommer til å bli mer... jaja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 7+ et eller annet, og har vært aktiv og trent mye de siste to år. Alt av klær har passa. Men nå, er mine gamle bukser for trange, og jeg har mye "blodsting" i nedre mageregion. Føler at magen er der ja, ser det godt selv, men klarer enda å holde den inne. Det er verre med mitt gråe "tryne" der er det mer tydelig at det er noe på gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heia,

 

det er vel ikke noe fasit på når magene kommer, er nok ganske individuelt tenker jeg.. Det er også forskjellige på åssen vi bærer barna, noen bærer de mer "inni seg", mens andre bærer dem "utenfor". Jeg tilhørte siste kategori!

 

I mitt forrige svangerskap gikk det ganske lang tid før magen kom, men når den først kom - ja da tok det helt av! Jeg lå fem ruter over gjennomsnittet på symfysemålet, og det gjorde jeg helt frem til termin! Jeg var sinnsykt stor! Jeg la på meg hele 20 kilo, Men det var liksom bare magen (og puppene!!), fikk på meg dongeribuksene hele sv.skapet (kunne ikke kneppe knappene da..)

 

Er veldig spent på åssen det blir denne gangen! Jeg er i min sjette uke nå, og føler meg veldig oppblåst.. Klarer liksom ikke holde inne magen ei gang.. er vel ikke lenge før folk begynner å hinte tenker jeg!

 

(blei plutselig ganske langt dette..) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i uke 12 nå og føler selv at jeg har fått litt mage, men ikke noe andre ser for å si det sånn. var veldig oppblåst i magen uke 8-10, men nå har det gitt seg. Derimot merker og ser jeg nå at livmoren begynner å poppe ut som en liten hard ball nede i bekkenet. Har fortsatt ingen problemer med å få på vanlige bukser om morgene, men jeg merker at det er godt å komem over i joggebuksen når jeg kommer hjem om ettermidaggen :-) Tror nok kun det er et spørsmål om et par uker før jeg må krype i mammabuksen .-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen er større nå ja, men om det er bebis-mage, oppblåst-mage eller at innvollene begynner å forberede seg det vet jeg ikke. Men sikkert er det at skjørtene mine strammer mer enn før gitt. (går aldri i bukse)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...