Gå til innhold

Hvem som er tilstede her.....??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det har vært så lite aktivitet her i to dager syntes jeg, er alle travelt opptatt el?? Jeg bimmer stort sett hele tiden for tiden, eneste gode jeg får ut av all ventingen. ER SÅÅÅÅÅ LEEEEEIII og har vondt HELE tiden...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei her er jeg... Vært opptatt denne helgen med bursdagsfeiring for datteren på 4... Hyggelig men slitsomt, og nå hyyyyler hoftene og bekkenet mitt.. fy f..

Lykke til og god bimming.. Sees vel..

Skrevet

Hei!

Jeg har ikke internet hjemme, så jeg får ikke vært her inne så ofte.. Er her i hvert fall nå:)

Skrevet

Enig, synes det går saktere... Men alt går vel saktere når man nærmer seg termin...

Jeg er Olivia71, er litt til og fra, men forsøker å følge med litt. Akkurat nå har jeg fire barn (min egen datter og 3 nabounder) i sofaen som er på Kaptein Sabeltann... De krever litt oppfølging nå og da, men ellers er det fritt frem.

Skrevet

er her jeg og, på og av, mellom eksamenslesingen! har nettopp lagt lille mann på 21 måneder så nå skal jeg lese og bimma resten av kvelden:-)

Skrevet

Slenger innom innimellom, det er ikke så ofte jeg har anledning men noe blir det jo.

Begynner å bli lei jeg også, men det er kanskje fordi jeg har brukt flere år av mitt liv som enten gravid eller ammende. Hadde vært så deilig med dett glass chablis i kveld;-)

Har termin 9 august, ser frem til å møte den angivelige jenta. Det gjør også hennes fire storebrødre, og selvfølgelig pappaen (som nå er i full sving med å plante nye roser- hurra!!).

Håper du slipper å vente så lenge på babyen din, er ikke noe særlig å ha vondt hele tiden:-(

Skrevet

Jeg er innom litt nå og da! Merker at jeg ikke har like god tid nå som når jeg ventet første barnet...

Jeg er også litt lei! Føler at magen er i veien hele tiden... Er ikke akkurat høygravid heller da... har 6 uker igjen, men jeg føler meg høøøygravid!

Skrevet

Hei hei.Er innom litt til og fra mellom husvask og klesvask.Har huset for meg selv, da min mann har vært på fotball kamp=)

Skrevet

Hei, jeg er også her inne.... Er oftere inne å leser enn skriver. Jeg venter nr 2 i slutten av juni. Begynner å bli ganske lei nå, det er jo ikke noe særlig når man har smerter hele tiden så jeg skjønner deg veldig godt... Vi får bite tennene sammen det er jo ikke så lenge igjen... Lykke til

Gjest 5 andre
Skrevet

Hei. Pleier å være innom her nokså ofte, men ikke altid like aktiv i skarvlingen..... Leser til eksamener, så i det siste har det blitt mer amputert. Skal forøvrig fordype meg i mer pensumlitteratur om et øyeblikk. Skal bli godt å få eksamen overstått, får mer tid til bimming da. He he

Skrevet

Titter innom her ganske ofte, bidrar der jeg føler jeg kan bidra med svar osv:)

Skrevet

Jeg er nå her en del til vanlig, spesielt når lillegutt sover på dagtid. Han sover nemlig glatt 3 timer da.... Ellers så begynner jeg å bli lei, men har kun 16 dager igjen. Skal ha KS da så han kan jo komme før men ikke etter....

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...