Gå til innhold

September: Knall og fall!

Anbefalte innlegg

Jenta mi lært seg å krabbe skikkelig for tre uker siden. Og bare tre dager etter det skulle hun bare stå og prøver å gå. Hun reiser seg opp hele tiden og det ender jo selvsagt med knall og fall enda jeg passer på henne hele tiden! Hun står å svaier og holder seg på babygymmen med en hånd. Og prøver å klatre opp på lekekassen. Og prøver å klattre i trapp. Jeg blir helt skjelven av alle disse akrobatiske utfoldelsene.... Hadde hun i det minste hatt litt balanse...:-)Har hørt om unger som går når de er ni mnd, men jeg vil ikke!!! Hun bare faller. Og må fotfølges hele tiden... Hjelp!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5182876-september-knall-og-fall/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff ja.... det blir mye knall og fall..... Men heldigvis blir det bedre. Trym begynte å reise seg da han var 7 mnd og har nå fått god balanse og det er sjelden det blir noen vonde fall. Han har funnet gode teknikker på å komme seg ned igjen på gulvet og faller han så tar han seg for eller faller på rompa (god polstring der). De må jo bare gjennom det for å trene balansen sin, men mor blir litt nervevrak og tør ikke gå mange meter vekk fra gullet nei.

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...