Gjest Skrevet 28. mai 2006 #1 Del Skrevet 28. mai 2006 Jenta mi lært seg å krabbe skikkelig for tre uker siden. Og bare tre dager etter det skulle hun bare stå og prøver å gå. Hun reiser seg opp hele tiden og det ender jo selvsagt med knall og fall enda jeg passer på henne hele tiden! Hun står å svaier og holder seg på babygymmen med en hånd. Og prøver å klatre opp på lekekassen. Og prøver å klattre i trapp. Jeg blir helt skjelven av alle disse akrobatiske utfoldelsene.... Hadde hun i det minste hatt litt balanse...:-)Har hørt om unger som går når de er ni mnd, men jeg vil ikke!!! Hun bare faller. Og må fotfølges hele tiden... Hjelp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anesam Skrevet 28. mai 2006 #2 Del Skrevet 28. mai 2006 Her er det akkurat det samme! Reiser seg opp hele tiden! (mest på kne enda) Holder sev avogtil bare i duken... klart at de faller da.. hehe! Men mini her kan ikke krabbe skikkelig! Skal bare opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anesam Skrevet 28. mai 2006 #3 Del Skrevet 28. mai 2006 Sambo kunne forresten gå når han var 9 mnd! Håper mini drøyer det enda noen måneder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
E & A mamman :-) Skrevet 28. mai 2006 #4 Del Skrevet 28. mai 2006 Vet hur du har det,, Har e det upp o sta hela tiden.. o slappa taget o se hur lange man kan sta a klara sig innan man faller i golvet.. Bade jag o sambon gick vid 9 manders alder sa vi for hoppas att han inte arvt det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2nj♥ Skrevet 29. mai 2006 #5 Del Skrevet 29. mai 2006 Uff ja.... det blir mye knall og fall..... Men heldigvis blir det bedre. Trym begynte å reise seg da han var 7 mnd og har nå fått god balanse og det er sjelden det blir noen vonde fall. Han har funnet gode teknikker på å komme seg ned igjen på gulvet og faller han så tar han seg for eller faller på rompa (god polstring der). De må jo bare gjennom det for å trene balansen sin, men mor blir litt nervevrak og tør ikke gå mange meter vekk fra gullet nei. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå