Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av Hanne15 sine søte bilder har jeg lagt inn et (ikke fullt så søtt, men likevel...) bilde av meg selv..

Kunne også lagt inn bilder av barna, men jeg kjenner jeg har en liten sperre på det.... for internett er vel farlig og skummelt, er det ikke...?

Altså: dere oppfordres herved til å innvie albumene deres slik Hanne og jeg har gjort..Vær modige nå! :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia!

Korr bra at du har lagt ut bilde av dæ sjøl, så vet æ kordan du ser ut...:) Det e jo litt arti å ha ett ansikt på ett navn her inne...

Godt gjort, skal se om æ kommer etter etterhvert...hehe

Skrevet

heisann!

jeg har gjort det for en liten stund siden, og er enig med deg at det er gøy å få "se" hvem man snakker med her inne!!

synes bildet var fint av deg, du ser veldig snill ut!! ;)

klem!

Skrevet

Så kjekt å ha et ansikt å knytte til nick'ene her inne:) Merkelig hvordan man i forkant har sett for seg hvordan folk ser ut, og når man får sett bilde er forestillingen ofte ganske riktig:)

Skrevet

Har du også lagt inn bilde, ulvepus..? Så kos!

*skynder meg å kikke*

Skrevet

bare å kikke, det!! ;)

hehe, det skal nok komme flere, litt mer oppdaterte bilder der etterhvert... men som sagt, jeg har ikke forandra meg så veldig mye ;)

klem!!

Skrevet

Du har jo lagt inn masse bilder! Den supersøte familien! :-)

Det var kjekt å se!

Klem tilbake :-)

Skrevet

takker og bukker!

ja, jeg synes nå jeg er ganske så heldig ;) ;)

er som deg, litt skeptisk til å legge ut bilder av barnet mitt, men så tenkte jeg som så: det er vel ikke noe farlig å legge ut bilder med masse klær og sånt?

...så jeg tok en sjans :D

klem, klem!

Skrevet

Sant nok... :-)

Jeg tenkte litt mer dramatisk da.. at de kanskje blir kidnappet på skolen pga noe jeg har skrevet her og sånn.. oi.. nå gir jeg meg selv angst her, kjenner jeg..

Skrevet

ikke tenk på det, du!!

de blir ikke kidnappet på skolen!! det føler jeg på meg!! ;)

klem!!

Skrevet

*ler*

- og gravide kvinner med store hormonmengder har alltid rett. Alltid.

Så da stoler jeg på det du sier, hihi..

:-)

Skrevet

hvordann kan jeg se bildene deres?kan noen vere såsnill å fortelle meg i detalj.litt fjern fortiden ja...hihi,går seg vel til?

Skrevet

Du går inn på "våre album" oppe i den orange margen.. deretter trykker du på forbokstaven til nicket du leter etter.. (albumene står på nickene våre) - og der scroller du til du finner det du ser etter..

- og hvis du lurer på hvordan du legger inn bilde av deg selv eller hunden din eller naboen din eller magen din eller andre relevante ting: gå på "din side", trykk på "bilder" og velg "legg til".

Skrevet

Åhhhh, jeg får ikke til å legge inn bilder. Hva gjør jeg galt?????????

Skrevet

hm det va jo rart da....ka du gjør da?

Skrevet

Nå har jeg klart det!! Veldig fine bilder av dere jenter!! Gøy å se hvem jeg egentlig snakker med her inne!!

Skrevet

Jeg måtte fikse på bildet mitt før jeg fikk det opp.. så det _er_ størrelsen det kommer ann på! :-)

Kjempefine bilder, Popkind!!

- så moro at du har lagt ut magebilder da!

Det var en GOD idè dette med å lage albumer! :-)

Skrevet

Takk for den. Skal legge ut noen flere av magen, men må som du sier komprimere de først!!

GØY med bilder, så sleng dere på alle i desemberklubben.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...