Mamma28MedSpire Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Hvor tydelig kjenner dere sparkene, og hvor langt har dere kommet? Jeg er 20+3 og kan kjenne den lille omtrent hver dag. Men det er bare små dunk liksom. føler morkaka demper utrolig mye..har så lyst til å kjenne det SKIKKELIG! I går kjente også pappaen det for første gang. Men det var bare et pittelite dult, så var det over igjen... Har så lyst å se sparkene utenpå magen, slik som andre beskriver at de gjør... Hvor lenge måtte dere vente før dere kjente noen harde tydelige karate spark fra den lille?
Puttipluttipott*har født* Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Jeg er like langt som deg, 20+5, og har det akkurat som deg når det gjelder spark. Helt enig, har også lyst til å kjenne skikkelig med spark snart;-)
Mamma28MedSpire Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 28. mai 2006 ingen som har kommet lenger...med erfaringer??
mammaendelig Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 Begynte på uke 28. i dag og har sett spark utenpå i ca. 4 uker, men man må være veldig tålmodig, for når man begynner å stirre slutter det ofte. Synes det er mest futt på morgenen f.eks i helgene når man kan ligge litt og ta seg litt tid.
Mathias`mamma Skrevet 29. mai 2006 #5 Skrevet 29. mai 2006 Føste gang jeg la merke til sparkene utvendig var i 23. uke, og jeg må skrive under på det venterspentpåbaby skriver: når su sitter og ser slutter det ofte. Jeg synes det hjelper å drikke et glass kald farris. Det pleier å sette igang litt :-)
RagaMuffinBaby Skrevet 29. mai 2006 #6 Skrevet 29. mai 2006 jeg er i uke 24, og så spark utenpå for første gang i helgen. men tror jeg kunne ha sett det utenpå i et par uker, hvis det ikke var for at baby blir helt stille når jeg stirrer på magen. merkerlig det der. Morkaken ligger foran, så når han sparker der, kjenner jeg bare dumpe spark. men kjenner dem. har gjort det siden uke 22, kanskje? eller litt lengre? På sidene og nede og over morkaka kjennes det velsdig godt, nå. Kan også kjenne han snur seg og ordner inni der hvis jeg legger hånda utenpå magen. det kjenner jeg gjennom morkaka også.
Sarah77 Skrevet 29. mai 2006 #7 Skrevet 29. mai 2006 jeg er uke 20+5 og har sett spark utenpå en gang. Heldigvis tittet samboern min på akkurat da! Ellers er det et og annet spark her og der, men mye tydeligere nå enn før. Fra å være bare om kvelden er det nå også om morran og om kvelden. Å, det er så utrolig deilig! Jeg gleder meg til babyen blir så stor at den sparker så hardt at den dumme morkaka ikke tar imot for støtene!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå