Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Skal på kino men er så redd for at det skal være for mye høy lyd til babyen i magen. Forrige gang jeg var på kino ble babyen helt rar. Jeg føler meg teit som spør om dette men er det best å la være? Jeg vet den er godt pakket inn og har fostervann i ørene osv. Men jeg sitter og er veldig nervøs under hele filmen for at babyen skal bli stresset i magen slik den ble sist. Det er veldig høy lyd.
Gjest Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 samboern tar på seg litt jobber som dj på fester. var på privat fest og spilt og jeg var med. hun reagerte litt på den verste musikken og jeg satt nært høytalerne. hun tok ingen skade av det og hun kom på termindagen
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Merket du om hun ble stresset mens det stod på? MIn ble det da jeg var på kino sist det er drfor jeg spør.
Gjest Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 det var litt mere bevegelse når den værste "satanmusikken" ble spilt
så var vi 4 Skrevet 28. mai 2006 #6 Skrevet 28. mai 2006 Babyen din kan bli litt stresset hvis du blir det, så hvis du bekymrer deg veldig for det kan det påvirke babyen din. Farlig er det vel neppe for tenk hvor stresset vi blir når riene kommer... Har selv vært på kino med høy lyd, men slutta å gå for det var så himla varmt i de grusomme kinosalene...
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #7 Skrevet 28. mai 2006 Det var da også noe dumt å spørre om. Klart ikke babyen tar skade av det. De har så mye vann rundt seg og i øregangen at de knapt hører noe utenfor livmora. De kan høre mor stemme fordi den lages inni oss men fars stemme kan det henne de ikke hører i det hele tatt. Dette fant de ut da de testet om det å knuse gallestein på mor kunne skade hørselen til barnet. Det finnes da tusen andre ting å bekymre seg om. Om man ikke skal lage kino til noe skummelt å. Men enkelte skal vist det å.
Kjerringhelvetet <3 Skrevet 28. mai 2006 #8 Skrevet 28. mai 2006 Du siste anonym: Ville du likt det bedre om folk ikke spurte om det de lurer på her lenger?
Meg, J & L Skrevet 28. mai 2006 #9 Skrevet 28. mai 2006 Herlighet da menneske!! (anonym) - Støtter opp Dodge... Virker jo som du ikke har så mye mer fornuftig å si! Beklager min uttalelse, men har ikke så mye til overs for folk som ikke kan komme med konstruktiv kritikk!
A4 Husmor.... Skrevet 28. mai 2006 #10 Skrevet 28. mai 2006 Gå på kino og kos deg! Jeg har vært mange ganger på kino mens jeg har vært gravid. Hvis det var fare for fosteret ville det nok blitt satt opp advarsler osv. + at jordmor ol. ville gitt uttrykk for dette sammen med alt det andre de advarer mot....
123! Skrevet 28. mai 2006 #11 Skrevet 28. mai 2006 Jeg ser du har fått svar, men jeg vil bare si at jeg er gravid for tredje gang og elsker å gå på konserter og har gjordt det med alle tre helt fram til slutten av sv.skap. Har også tatt det opp med jm da vi måtte reise utenlands for å komme på den og det var bare noen uker til termin (3) og da sa hun bare at vi skulle kose oss, så jeg ville nok tro at det å gå på kino er helt ok.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #12 Skrevet 28. mai 2006 Ingen spørsmål er dumme her!!!!Synes det er flott at du spør jeg!Det viser jo bare at du bryr deg og er redd for babyen din!
Turbomamma (gutt 170606) Skrevet 29. mai 2006 #13 Skrevet 29. mai 2006 Hei! Ville bare legge til at jeg var og så på russebuss-kåringen til lillebroren min (Ja, vi bor i Bærum) da jeg var i uke 34 og da var det så høy lyd at jeg og mamma ikke kunne snakke til hverandre i en periode. Hjalp ikke å rope heller! Hadde utrolig vondt i hodet den kvelden, men lillegutt reagerte ikke noe spes på dette. Danset litt i takt med bassen bare, men ingen tegn på stress ;-) Jeg og mannen min er veldig glad i musikk,det står på dagen lang, og i bilen hører jeg på høyt høyt høyt mens jeg synger. SÅ han burde være vant til det nå... ;-) Sikkert ikke noe farlig. Og: Ikke bry deg om de frekke kommentarene du får fra feige anonyme!! Disse forumene er jo akkurat til alle disse "dumme" spørsmålene vi ikke vil spørre andre om. Her er ingenting "dumt" ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå