vinterbarn ;O) Skrevet 28. mai 2006 #1 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg klarer absolutt ikke å glede meg over graviditeten ennå...er bare kvalm,kvalm og atter kvalm... Burde jo være forbredt på dette da..siden jeg har gått gravid 2 ganger før.. men føler meg helt hjelpesløs denne gangen.. Føler det går utover de barna jeg har fra før, orker ikke være med på noen ting.. de gangene jeg presser meg opp og ut blir jeg helt totalt utslått etterpå... Minste gråter for at mamma ikke orker å være med ut... er jo vant til å ha meg med overalt ellers. Føler jeg blir spist opp av dårlig samvittighet for jentene mine.. har bare lyst til å gråte og gråte... Nesten så jeg lurer på hva jeg har gjort denne gangen.. om det er verdt det!! Veit jo jeg tenker anderledes når babyn kommer...men det er sinnsykt lenge til.. er jo bare 8 uker på vei nå.. Føler jeg er den eneste som ikke hopper av glede ved å være gravid.. det er forferdelig tungt å bære.. for vi ønsket jo virkelig dette... men nå sliter jeg bare....med alt.... Måtte bare få det ut.. føler ingen forstår meg.. føler ikke jeg kan snakke rundt med min fam om dette..føler det ikke rett!! Takk til dere som gidder å lese ;O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. mai 2006 #2 Del Skrevet 28. mai 2006 Du er langt fra å kjenne det slik. Har slitt forferdelig dette svangerskapet. Har vært kjempe kvalm, til og med blitt innlagt for å få næring i kroppen. Har tre barn som ikke har hatt noen mamma de siste månedene. Det føles iallefall slik. Nå er jeg i uke 16, er fortsatt kvalm, men ikke like ille som det var. Har tatt 2 postafen pr.dag rett og slett for å overleve. Ville bare si at du er langt fra den eneste som har det slik. Det er vanskelig å være positiv, når det eneste en tenker på er å overleve dagene. Sender deg en diger trøste klem. Det blir bedre etter hvert. Pluss at det er ett godt tegn på at babyen har det bra når du er så dårlig. Klemmer i massevis og lykke til videre ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 28. mai 2006 #3 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei vennen... Så trist å høre at du er så dårlig... Men om 4 uker så blir det bedre ) De forstår deg nok om du bare forteller at du er redusert nå og det vil gå over og at du trenger hvile nå. Du går faktisk gjennom ganske mye for dem - å bære frem et barn !!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterbarn ;O) Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei idefix... jeg hadde faktisk tenkt å legge dette på en tråd til deg.. for jeg veit du har slitt endel denne gangen også... og at du har barn fra før! Men ikke så lett å skrive det ned syns jeg.. kunne jo hende du syns jeg var helt skrudd og at du ikke følte det samme i det hele tatt... Jeg veit jeg skulle vært glad og happy... men eneste gangen jeg er fornøyd i løpet av en hel dag.. er når jeg har lagt meg for kvelden, for da har jeg klart å fullføre enda en dag.. Og det værste er at jeg har jo forsatt noen "gode" uker foran meg... Takk for at du svarte meg. godt å høre at jeg ikke er alene.. og den trøste klemmen skal jeg ta vare på resten av kvelden.. her jeg sitter med mitt 15`ne tørre knekkebrød, cola boks og barnefri noen timer til ;O) Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterbarn ;O) Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei du ;O) Jeg har forklart de hvorfor jeg er sånn.. de forstår jo til en viss grad... men ikke så lett å godta av mamma har blitt helt forandret på 1,5 uke... tar nok litt lengre tid for de å godta det... og om ikke enda lenger tid for meg å godta det!! Jeg var "syk" i 10 uker med de andre to.. så har i beste fall 8,5 uke igjen.. yahoo ;O) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. mai 2006 #6 Del Skrevet 28. mai 2006 Se her vinterbarn.her er adressa mi. Ta å legg meg til om du har msn og vil prate litt med meg..Vil så gjerne muntre deg litt opp :0) [email protected].. Må bare fortelle deg at jeg drikker 2-3 bokser med cola pr dag..det er kjempe flut. Men det hjelper så bra mot kvalmen :0) Driter i kiloa ..Får heller passe meg når kvalmen har gitt seg litt. Klemmer har jeg tonnevis av..De sparer jeg aldri på vennen :0) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkelig32 Skrevet 28. mai 2006 #7 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei! Føler med deg... Har et råd og det er URIZAL, Ingefær tabl. Kjøpte de på helsekost og var anbefalt mot svangerskaps kvalme!! Dette pluss søvn gjorde underverker for meg.. Masse lykke til:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 28. mai 2006 #8 Del Skrevet 28. mai 2006 Hvis du var dårlig i 10 uker og du er i uke 8 så er det vel bare 2 uker ? Håper det bedrer seg for deg snart. Du har lov å være dårlig og redusert - forhåpentligvis kan familien din trå til og hjelpe deg med ting slik at det ikke blir så mye på deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bondejente Skrevet 28. mai 2006 #9 Del Skrevet 28. mai 2006 hei! Jeg føler med deg.. Er gravid for første gang, men har det som du beskriver det. Tenker nesten ikke på at jeg er gravid, tenker bare på å holde på maten feks.. Spyr og spyr, det er så slitsomt! Jeg er 8+5, og gleder meg til dette avtar. Jeg har blitt mer kvalm de siste dagene, men håper det blir bedre snart igjen. Ser fram til den dagen jeg gleder meg over graviditeten, for akkurat nå føler jeg meg bare sliten.. På en måte så er det jo en trøst at det er mange som har det sånn. Og vi vet jo at den dagen kommer når vi føler stor glede og kanskje har "glemt" hvor elendige vi følte oss.. God bedring !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vinterbarn ;O) Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 28. mai 2006 hei jente 26, Jeg skal være den første til å innrømme at man glemmer fort... det må jeg jo..siden jeg har satt igang for 3`de gang nå... men akuratt når man er oppi det så finnes det ingen trøst syns jeg... Vi får vel bare ta en dag av gangen... God bedring og lykke til videre med deg også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå