Gå til innhold

Desember: Ja i morra, da skal jeg.......

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke spise snop!

Og så skal jeg trimme, minst 30 minutt.

Nå er det slutt på å ligge på sofaen heile kvelden og gomle sjokolade, spise popkort, og gasse seg.

Nei, nå blir det striskjorte og havrelefse, så kanskje jeg kommer inn i mine gamle dongeri før jul....hmmmm.

Iallefall, i morra, da er det en ny uke, og en ny dag, en ny start.

Alle gode trimmetips og lure spise tips, eller slanketips mottas med takk foresrten.

Har sett litt inne på siden 90+.......prøver finne orken....tiltakslysta....

Men dørstokkmila........fy fader den er lang!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, har du tenkt å være flink du, det er bra....

Hmm, jeg burde vel egentlig følge ditt eksempel jeg også, har noen kilo å jobbe med selv.... Men det er så vanskelig... og magler tonnevis med selvdisiplin...

Skapet er fult av klær som passet før graviditeten som jeg bare kan drømme om å få på meg nå...

*sutre sutre og synes synd på seg selv*

For 2 år siden var jeg så utrolig flink. Jeg jobba som et beist og tok av meg 18 kilo.... ja 18 kilo som kom strømmende tilbake når lillegutt bodde i magen.... Uff, jeg har jo klart det før så jeg burde jo klare det nå også, men alt stiller seg litt anderledes med en liten en å ta vare på...

*sutre mer og unskylde seg masse*

Sleng over noen hjelp denne veien også da hvis du finner noen Marekatta..

Skrevet

Dette klarer du så fint så, skal du se. I morgen føler du deg som et nytt menneske når dagen er omme. Har som tidligere sagt ikke samme problem med kiloene, men kunne godt blitt sunnere.

Lag deg et fat med frukt, skjær grønnsaker i biter, lett å ta til når snopelyssten melder seg. Godt er det og.

Ønsker deg lykke til, det går så fint så :-)

Skrevet

er med på den planen! etter å ha brukt lørdagen til å lete etter klær til bryllupet vi skal i til sommern, er det ingen tvil om at det her må startes ett nytt å bedre liv!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Enig! Hiver meg med her!!

Er så desperat nå at lurte på om jeg skulle prøve sånn Biodrain eller slankekaffe??? (ammer ikke.....snufs )

skal kjøpe grønsaker i morgen!!!

Skrevet

He he... prøvde å så et treningsfrø her om dagen så nå ser det ut som det er flere enn meg som har tenkt å bli flink... men da sier vi det sånn!!! Vi hiver oss rundt m å være flink og så piffer vi på hverandre :)

Lykke til i morra da! Jeg har forresten kjøpt nutrilett snacks :) så det blir frokost og lunsj her i gården :)

Skrevet

Huff, nå nermer morgendagen seg.......nesten så jeg blir litt lei meg, inni hue mitt sitter en liten fyr og roper..."bare èn dag til med snop da....."

Men nei, jeg skal jage`n jeg.

I morra starter vi jenter," desemberklubbens sunne jenter."

-Trenger ikke kalle oss slankere, vi vil ha ett sunt legeme i en sunn kropp, en sunn livsstil rett og slett.

Morro at fler vil bli med.

Kanske vi sku laget oss en egen tråd, som vi kunne rapportere og komme med div innspill ol i??

Eller?

Skrevet

Jeg er med på tråden "desemberklubbens sunne jenter."

Tror vi alle som har tenkt å leve litt sunnere nå kan ha god hjelp og glede av hverandre. Gi hverandre motivasjon til å stå på...

Detta fikser vi fint!!!

Skrevet

Ja,da.. Huff, det er lettere å tenke det enn å gjennomføre det.

Onsdagen dro min kjøre og eldstejenta på tur og jeg satt på kvelden febrilsk og stappet i meg en hel potetgullpose alene. Jeg hadde så vondt i magen da jeg la meg og lovde meg selv at i morgen.....

Men torsdagskvelden kom og jeg spiste ikke noe godterier.

MEN så kom fredagen, jeg var på Lidl og der har de så mye rart godterier, og jeg kjøpte en pose med lakris. Og hadde dårlig smavittighet etter den var fortært....

Men i morgen da skal jeg.....

Joda, da klarte jeg å stappe i meg en stor plate med sjokolade og litt peanøtter jeg hadde kjøpt til den kaka jeg bakte i går.

I går smakte jeg bare på kaka og ikke noe mer....

Men i dag, da skal jeg endelig spise den melonen jeg har i kjøleskapet og skulle kose meg med hver dag istedet for godterier.

For nå er det nok.

Jeg henger meg på og skal bli sunnere.

Jeg skal, sjeg skal jeg skal ikke spise godterier i denne uka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Så flott at vi er flere.

Mye lettere når vi blir sunne sammen!!!!

Vi greier detta jenter!!

Sjokolade, pøh, det er da IKKE godt...........

Skrevet

Sjokolade...????....

Hmm???

Ringer ingen bjeller......

Hva er det...?????

Skrevet

Nei, aner ikke hva det er, sikkert noe forferdelige greier.

Jeg er med på tråden om desemberklubbens sunnere jenter!!!!!!!!!!!!

Men gulerøtter nammmm så godt. :o)

Skrevet

Henger meg på, jeg! Er ikke akkurat på slankern, men prøver å bli et bedre menneske ved å kutte ned på godteri til hverdags, og har ambisjoner om å trene mer! Trening har dobbelt effekt hos meg, i og med at trening fjerner godtesuget!

Mmmmm gulerøtter og blomkål....

Ha en fin dag! Og en oppdatering utover kvelden er vel på sin plass!!

Skrevet

Som dere allerede har fått med dere, er jeg også med.

Skrevet

Hei jenter !

Melder meg herved inn i " desemberklubbens sunne jenter"

Er ikke ute etter å slanke meg da jeg er ganske lett. Imidlertid trenger magen litt oppstramming, kondis er et fremmedord for meg og kostholdet burde forbedres vesentlig.

Hiver meg derfor med og håper litt motivasjon herfra kan hjelpe.

Starter med at jeg ikke skal spise mer av potetgullstkålen som står på stuebordet her nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...