Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Jeg ser stadig at nybakte mødre sliter med sexlysten. Jeg har det helt omvendt jeg! Jeg har aldri hatt så mye sexlyst eller så bra sex som etter at babyen kom. Problemet er at mannen overhodet ikke er på mitt nivå.. Resultatet er at jeg er seksuelt frustrert og nesten sexfiksert. Hjelp! Hvordan kan jeg roe ned hormonene for dette begynner å bli plagsomt. Er anonym idag jeg
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 7 måneder, og det har vært som dette siden babyen var ca 4 uker gammel. Til tross søvnmangel og nattevåk. Jeg begynner å føle meg helt unormal.
Trollemor og snuppa! Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Hmm.. ja, jeg var litt gira de første ukene etter fødselen, men så gikk det litt over.. (Er vel litt hormoner ute og går..) Nå er vel ting litt mer normalt! ) Jeg tror ikke det er unormalt å ha lyst etter en fødsel heller.. Men folk snakker vel mer om at de ikke har lyst enn at de har lyst.. )
Pøbelfrøet Skrevet 28. mai 2006 #5 Skrevet 28. mai 2006 Her kommer det i perioder. Har lite lyst en periode, men plutselig et par-tre dager så vil jeg hele tiden.... hehe. Men som du sier så¨er det noen hormoner ute å går. Håper at mannen din også får lyst sånn at du slipper å være frustrert i tillegg til nattevåk og tretthet/slitenhet.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #6 Skrevet 28. mai 2006 Har det akkurat som HI jeg - men slo deg med 2 uker:)) Vi hadde god sex 2 uker etter fødselen og det blir bare bedre og bedre!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå