Gjest Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Hei, ser du har en prematur gutt.. Var selv på SUs fra 29.01.06- 08.02.06 Kansje jeg traff deg der?
NickNoLte Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 nix! jeg reiste hjem 24.01, så der gikk du glipp av meg gitt! hvordan går det meg dere da? Når fødte du? (uke) håper alt har gått bra med dere! jeg fødte 8 uker før termin. nå er han blitt 5 mnd, 3 korrigert, og ser at det såvidt begynner å skje noe utvikling. Legger jeg ham på gulvet, så ligger han ikke like loddrett som jeg la ham, men han ligger plutselig på skrå! og så begynner han å snu seg litt på siden. Ser veldig etter storebroren sin når han er i nærheten, så jeg lurer på om han tipper rundt snart?? :-D og så er han blid som en sol, og nå skal jeg ned å prate litt med ham!
Gjest Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Hei på du! Vi fikk en jente 12 uker før termin. Etter ti dager på SUS og 3D, ble vi sendt tilbake til lokalsjukehuset. Alt har egentlig gått på skinner for oss, heldigvis. Måtte bare smøre oss med litt tolmodighet :-) Etter nesten 2mnd på sjukehus fikk vi komme hjem. Hun er 4mnd,1mnd korrigert idag. Denne uken har hun begynt å drøse, så nå snakker hun og smiler for harde livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå