Gå til innhold

Hvordan går det med dere med ikm uke 21 - dere som venter på testene.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde ikm på 0nsdag, og har fortsatt inen tegn til tr. Har fått litt ømme pupper og det strammer på begge sider når jeg snur meg. Hadde negativ billig test i går, men lever i håpet. Har en god følelse.. Produserte hcg sent ved forrige svangerskap.Lykke til..

Jeg meldte meg iherdig på IKM uke 21, fredag. Men det ser ut som jeg må hoppe over til uke 22, gitt. Dette kan ta tid har jeg skjønt. Trodde ikke jeg kunne/skulle bomme på denne beregningen. Men men.

Det ble full klaff på oss, så nå er jeg egentlig gått over på 1.timester, men må jo kikke innom her litt likevel. :)

Lykke til alle sammen!

Krysser fingrene for at vi snart snakkes på 1.trim.

Sender masse babystøv til hele gjengen.

Annonse

Hei :o)

Tror min syklus er på bærtur....testa neg med CB idag. Og ingen tante på vei heller.......faen så frustert jeg er..... sorry ordbruken, men er veldig skuffet. Får vel begynne å teste med sånne eggløs.striper hver kveld framover så kanskje jeg blir klok på denne syklusen - eller kanskje mer forvirret :S Men jeg vet jo ikke helt om jeg har hatt eggløs. denne mnd heller, så det er kanskje der det ligger...ingen egg som har blitt sluppet. Men kjenner sånne verkinger i eggstokkene hele tiden, blir litt sliten i dem....rart det der. Kanskje de prøver å slippe et??? Har så lyst til å bli gravid! Lykke til nå som du går inn i en ny pp! Misunner deg litt som har en mens å følge, men er jo trist at det ikke ble noen spire. Lykke til! Vi snakkes vel sikkert mer her inne :o) Skal rope på deg jeg ;o)

Testet negativt i går, og begynte å spotte. I dag kom tanta for full kraft.... Blæh!!!

Går derfor inn i min 4. pp, og melder overgang til uke 26, neste IKM vil være ca. 28. juni...

Lykke til til resten av dere, håper det klaffer.

Klems fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...