Gå til innhold

Håper jeg IKKE er blitt gravid denne mnd....på en måte...

Anbefalte innlegg

Hei.

Mitt utdrikningslag ble holdt for meg i går-selvfølgelig overaskende...

Og ingen vet jo at vi prøver på nr.2. Har 5 dager til IKM og testet negativt i går(tok en for sikkerhetsskyld)

Men var jo rimelig beruset og drakk jevnt hele dagen,kvelden osv. MEN ikke sånn helt drita da:) hehe

Men er litt bekymra for at det ble litt mye hvis jeg skulle være gravid. Orker ikke tanken på at noe galt skal skje...

Men får jo vite det om ikke så lenge i så fall.

Noen tanker rundt dette? Vil jo egentlig være gravid også om dere skjeønner...

Fortsetter under...

Har hørt at alkohol ikke påvirker fosteret før enn det får næring fra deg, dette skjer fra uke 6 tror jeg, i hvertfall var det etter ikm. Så jeg tror du kan ta det helt med ro.

Lykke til med bryllup i nærmeste framtid!

Kroppen vår er et komplekst maskineri. faktisk så deler ikke du og barnet blod de første ukene. Så vil nok ikke tro at de kan ha noen skadevirkning.

Tenk på alle som ikke prøver å bli gravid, og som ikke merker det før uteblitt mens. de har jo mange uker de kan drikke/røyke og det er nok slik de fleste barn blir til.

Bare ta d med ro du, ingen skade skjedd - ingen skjede skadd!

Hei "2 tette?"

Ante du at utdrikkingslaget kom? Jeg skal gifte meg i sommer og går og engster meg litt for utdrikkingslag. tenk om d skjer når jeg er gravid? Hva gjør jeg da? Vil jo IKKE si d til noen så tidlig i graviditeten....

Når skal du gifte deg forresten, og hvor?

-Sissel-

Takk for svar dere. Nå ble jeg beroliget...DA håper jeg at jeg er gravid likevel:) hihi

Jeg vil jeg vil jeg vil.

Og så til Sissel: over

Ikke tenk på utdrikningslaget og det med drikking. Hvis du ikke har testet positivt så kan du jo bare drikke (som meg) men hvis du VET at du er gravid og over 6 uker på vei, hadde jeg sagt det til forloveren min, og ordnet slik at hun lurte alkoholfri drikke til deg:)

Jeg visste ikke at utdrikkningslaget kom. Det var nøye planlagt av alle rndt meg og var veeldig gøy og koselig.

Gled deg, ikke bekymre deg...det blir gøy uansett:)

Hei på deg!

Jeg er forlover for min venninne og skal arrangere utdrikkingslag på sensommeren. Men er så tom for ideer til hva som er morsomt å gjøre. Jeg vil ikke at det skal være ut-driting, men kjekt for alle som deltar. Får jeg spørre hva for noe morsomt dere gjorde?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...