Gå til innhold

JEG ER SÅ LEI

Anbefalte innlegg

Jeg må bare få ut litt frustrasjon, alle sier de kan forstå at jeg er så lei av å gå men tror ikke man kan forstå det når man ikke har vært gravid!!! Åhhhh jeg er straks i uke trettiåtte Å sitter nesten med bagen klar... Når jeg våkner hver morgen tenker jeg uff ikke i natt heller jeg sitter å kjenner etter tegn hele tiden, Å det at alle sier og at førstegangsfødene ofte for 14 dager over GJØR MEG PISST hvorfor gidde å sitte å gjøre meg mer deppa? Det er greit det har vært koselig å ha ho inni magen men nå vil jeg bare ha ho ut... Til og med prøvd å ringt masse spå folk men det er jo bare humbug... Dem HAR IKKE LOV TIL Å SNAKKE OM HELSE??????????? hva er det for noe?`

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5181738-jeg-er-s%C3%A5-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skjønner deg veldig godt!!! Jeg er snart i uke 36, og jeg er også SÅ lei-. Av å ha vondt i bekken, få lyskestrekk, ikke orke noe av det jeg har lyst til å gjøre, bli tyngre og tyngre, og ikke minst - bli kvitt de h... gravideklærne!!!!!!

Men... spåkoner har vel ikke helt peiling på når det skjer noe? Det er ingen som vet hva som setter i gang fødselen, så jeg tviler på om du blir noe annet enn fattig og frustrert av å ringe dem.

Det verste er: Du kommer til å savne å være gravid om en stund...

Jeg setter min lit til at siden jeg fikk føstemann en uke før, skjer det samme denne gangen også. Legen sa at de ofte så det med de som fødte tidlig i første svangerskap. Så da er det liksom litt lettere, tre uker er mindre enn fire iallefall!!!!

Du får trøste deg med at du iallefall blir kvitt alle kiloene uten å måtte på en gedigen slankekur. Jeg VET at jeg aldri skal legge på meg 12-15 kgav noen annen årsak enn graviditet.

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...