Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #1 Del Skrevet 28. mai 2006 Ei venninne av meg er enten sjalu på meg eller så liker hun meg ikke lenger. Jeg har det veldig bra generelt, både på hjemmefronten med super samboer, har god utdanning og nå er jeg gravid. Hun har kjæreste som er usikker på henne og ikke vil flytte sammen med henne, i tillegg til at hun ikke har noen utdanning, noe som tydelig plager henne. Det som er så sårende er at hun slenger sånne ekle og ufine kommentarer til meg. Jeg kjenner at jeg blir veldig såret, men viser det ikke. Jeg velger å late som at jeg overser det. Hva synes dere? Skal jeg si noe eller skal jeg fortsette å heve meg over det? Uff , det er så utrolig kjipt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 28. mai 2006 #2 Del Skrevet 28. mai 2006 Synes du skal snakke med henne og fortelle henne at du blir såret av alle de ufine kommentarene og spør om det er noe galt. Fordi om du har gjort noe galt mot henne så må du få anledning til å forsvare deg eller gi en forklaring - og da kommer nok sannheten frem. Men det er stor mulighet at hun er misunnelig over din situasjon og vil såre deg... Det beste er å la henne svare for seg slik at det kan ende og hun kan få det bedre. Og hvis det forsetter og hun sier at det ikke er noe - så ville jeg bare holdt avstand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #3 Del Skrevet 28. mai 2006 Det har du nok rett i. Jeg vet at jeg ikke har gjort henne noe. Skal spørre, men vet det kommer mange usaklige personangrep i forsvar, for jeg har hørt henne diskurete med andre tidligere. Det er nettopp det jeg har lyst til å unngå, for jeg kjenner at jeg ikke tåler like mye som før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Bananas Skrevet 28. mai 2006 #4 Del Skrevet 28. mai 2006 Men skal ikke finne deg i slik oppførsel om dette er pga. personlige problemer som du er uskyldig i !! Spør henne rett ut - ja eller nei om hun har et problem med deg siden du kommer med slike kommentarer..hvis hun vrir ting over til noe annet eller kommer med masse usaklig. Et ærlig spørsmål som krever et ærlig svar..... Håper dette løser seg - jeg har selv opplevd slikt. Ikke gøy å bli tråkket på for å heve noen andre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå