Gå til innhold

Kan kynnere plutselig bli vonde rett før fødsel?

Anbefalte innlegg

Har litt over tre uker til termin. Har ikke hatt vonde kynnere før, men i tre dager har de vært vonde i korsryggen også, som rier. De er ikke regelmessige, men kommer i perioder flere ganger i timen. Er det noen her som har erfart at kynnerne plutselig ble vonde, og hvor lenge gikk det isåfall før dere fødte?

Fortsetter under...

Hei! Jeg har også slike kynnere, det har vært slik flere kvelder på rad... og jeg har nesten ventet på at noe mer skal skje, men så stopper det. Jeg har 5 uker igjen men har en sykdom som gjør at fødsel kan bli før termin. Vi får bare vente og se hva som skjer:-)

jeg har hatt vonde kynnere siden uke 29. er i uke 33 nå. jordmor var redd for tidlig fødsel fordi det var så ille. går på tabletter for at det ikke skal være så ille. har hjulpet fram til i går. di kommer regelmessig innimellom. og stopper plutselig opp. hadde ikke kynnere forrige svangerskap,bortsett fra en ukes tid før jeg fødte. er også veldig plaget av menssmerter. men det betyr vist at jeg modnes.(har jeg lest her inne)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...