Gå til innhold

bebe confort high trek

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaringer med denne vognen? Virker helt genial som systemvogn med hardbag, sportsvog og bilstol til å feste på understellet. Men den er relativt uvanlig i norge, selges bare på babykos, og den er aldir med i noen tester. Så hvis noen av dere har erfaringer med den hadde det vært kjekt å høre!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kjøpt den men ikke tatt den i bruk enda for babyen kommer ikke før i juli :o)

Kjøpte den i Paris og synes den er verdens fineste :o) men jeg føler også den er superpraktisk, lett og bra på alle måter!

Har et vennepar som har den faktisk og de er veldig fornøyd! Det var via dem jeg oppdaget Bebe Confort!

Skrevet

Den virker helrt genial, mer genial enn noen annen barnevogn, og derfor synes vi det er rart at så få har hørt om den. Har du kjøpt alle deler? Bilstol, hard bag, sportsdel osv? Hva kostet den i Frankrike? Vi skal sjekke pris i spania i sommer. Synes den er litt dyr her i norge.

At hardbagen kan festes i bilen er jo helt utrolig praktisk i starten, og må ha bilstol for å feste rett på understellet!

• 3 måneder senere...
Skrevet

har så innmari lyst på den vognen,mem er litt dyr i norge,ja!kommer nok ikke forbi frankrige før babyen kommer...vet dere om noen nettsider hvor det er mulig at bestille den fra...greit et spare litt hvis det er muligt:-)

Skrevet

hører ikke til her men...:)jeg skal bestille den fra tyskland.har en svigerinne som har kjøpt vogn herfra og hun har vært fornøyd.internett adr er: www.kidsroom.de

er jo vært å se ihvertfall.:)

Skrevet

takk for tipset,skal gå inn og sjekke der,vet du hvor lang tid der ca går fra man bestiller til man får vognen??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...