Gå til innhold

treng guttenavn - står fast!!!!! - hjelp

Anbefalte innlegg

hjelp oss å finne guttenavn. Har nataniel, balder, odin, linus, henrik, matias og chrisander men har så ulike favoritter blandt dei. kanskje de kan hjelpe oss med eit nytt navn vi liker begge. skriv gjerne lange lister over navn. søskena heiter ADRIAN og MALENE.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5181334-treng-guttenavn-st%C3%A5r-fast-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

mange eg liker. spent på kva mann min syns. problemet til no har jo vore og finne eit navn vi begge liker siadn vi har heilt ulike faoritter på lista vi hadde. berre fortsett og skriv forslag. jo fleire forslag, jo større sjanse for å finne eit vi begge liker. Har termin i august, men har lyst å byrje kalle gutten med navn

Av dine egne forslag synes jeg Balder og Odin passer dårligst sammen med Adrian og Malene.

Nathaniel og Chrisander synes jeg blir litt vel voldsomt, men Linus, Henrik og Mathias er greie navn som passer fint sammen med de andre.

Andre forslag:

Henning

Anders

Emil

Emilian

Daniel

David

Bendik

Preben

Fredrik

Mikael

Kasper

Theodor

Erik

Annonse

Slik ble vi enige til slutt: hadde en gul post-it blokk på do, og der skrev vi opp favorittene våre og hang de på døra. Så plukket vi ned de forslagene vi ikke likte, og til slutt hang det igjen noen navn vi begge var fornøyd med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...