Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Blir helt svett av min lille akrobat. Hun er overalt!! Hun tror hun kan gå og står oppetter alt i rett høyde. Men eier ikke balanse og det blir knall og fall. Passer på henne HELE tiden..Også han hun blitt skikkelig mammadalt i tillegg. Så når hun ikke klatrer og står og faller så maser og hyler hun etter mammaen sin.. ÅÅÅÅÅÅ,jeg er så sliten!! Hun er 8 mnd og tre uker og selvfølgelig verdens deiligste unge!!!! Men av og til blir jeg bare så sliten så sliten....
tasah Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Hehe, sånn er det her også, så vet hvordan du har det. Hun er 7 mnd i morgen så har ikke kommet så langt at hun står oppetter alt, men hun prøver... Drar seg opp etter alle kanter for så å ramle på nesa ned igjen med hyl og skrik. Prøver naturligvis å følge med, men kan ikke stå over henne hele tiden heller så da må det bli litt gråting når hun detter. Mammadaltete ja?? Å hjelpe meg... Når jeg står og skjærer brødskiver eller lager mat eller noe så klatrer hun rundt og rundt bena mine mens hun klynker og drar i buksebeinet mitt og skal opp. Men tenk da, hvis de ikke hadde vært litt mammadalt, tenk så trist det hadde vært... Men blir sliten av det ja. Av og til skulle jeg ønske jeg også kunne dratt på jobb slik som pappaen gjør, bare få en pause og samtidig vite at gullet har det bra hjemme. Men vi er jo heldige også da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå