Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Deg ville jeg svare. Fikk også fjernet min eggstokk, for litt over 3 år siden. Etter dette så sa legen at vi hadde veldig gode muligheter for å bli gravide med bare den ene eggstokken, i og med at eggposene mine var fine. Det eneste de måtte gjøre, var å "heise" egglederen min litt, den lå litt langt nede (eggstokken som jeg hadde igjen).

Vi prøvde og prøvde, ingenting skjedde. Var på utredning (sjekket ikke for tette eggledere), men måtte ta blodprøve en uke før forventet mens, og 1-til 2 ganger under menstrasjonene, for å påvise om jeg hadde eggløsning. Legen ringte meg, og da var det som om hele verden falt sammen.. jeg hadde ikke eggløsning, og IVF var neste steg.

Fikk satt inn to befruktede egg i februar/mars. Dette gikk ikke, og vi bestemte oss for å konsentrere oss om bryllupet, gifter oss 12 august i år, og legge babyplanleggingen på hylla.

Men, så fikk jeg høre av jungeltelegrafen om en healer som ikke bor så langt unna meg, som har hjulpet flere barnløse par med å bli gravide! De har prøvd IVF, akupunktur, ja, you name it. Men aldri healer.

Ut av 40 par, så har 37 blitt gravide, etter at de gikk til han. Nå sa han at noen blir det en måned etterpå, noen ett halvt år. Er så forskjellig fra person til person, for alle har forskjellige energier, og auraer :)

Her er min opplevelse da jeg gikk til healer:

Kom inn, DEN koselige lille sørlandsgubben. Satte meg ned, med beina opp på en krakk. Han satte seg bak krakken, og holdt hendene sine på anklene mine. Så sa han, at han har en aura som er 3meter i diameter, mens oss "Vanlige" mennesker har en som er mellom 10-15 cm. Derfor gjør han dette som han gjorde sa han.

Begynte å kjenne varmen stige oppover beina. Fortalte han at jeg måtte fjerne den ene eggstokken for tre år siden, og at vi var gjennom vårt første prøverørsbehandling. Ville at han skulle si til meg om vi hadde mulighet for å bli gravide, og om egglederen min var tett ."Nå skal vi se"- sa han. "Vi håper på å komme opp i maveregionen din, så ned på den enen siden, ok?"- Jeg nikket til han. Ble plutselig så utrolig døsig og tung i beina. Hadde ikke greit å bevege meg om det så smalt ved siden av meg. "Trøtt nå"- sa han. Nikket bare, sa ikke ett ord. (så også på akvariumet som han hadde ståendes i stuen.)

"Nå er det som om hendene mine er på to kokeplater"- sa han. "Nå kommer det en energi til, og den kommer du til å kjenne". Så kjente jeg det stakk i siden (der jeg fremdeles har den ene eggstokken min igjen). "Åh, ja"- sa han, "du er potte-tett, men dette skal vi fikse!!".

Så la han hånden på siden av magen min, kjentes ut som små piler med varme som dalte innover i kroppen min. "Du har noe som ikke skal være der"- sier han, "noe som er ulment, vondt, og omkring 5 cm i diameter". Hadde IKKE fortalt han om at jeg hadde en cyste igjen der, som er faktisk på den diameteren, og da fikk jeg frysninger på ryggen!

"men denne skal ut fra kroppen din!!"- sa han.

Så tok han opp handflata, og "strøk" den nedover beina mine, holdt den omtrent 10cm over flata, og førte den ned til føttene mine, og ut beina.

"Har laget passasje for at din negative energi skal ut gjennom føtter og hender"- sa han. "Du har endel energi, både god, men mest negativ, og vi må få dette i fokus, det er slik vi mennesker er bygget opp"-

Var kjempespent!

"Sånn"- sa han, "nå er du klar. Men, unnskyld at jeg spørr, men har du hatt mye bihulebetennelse? "- ja, når jeg var yngre, svarte jeg. "Ja, for jeg kan høre det!- sa han.

Så la han to tommeltotter på hver sin side av nesa mi, og jeg begynte å svelge (sikkert ekkelt for noen, men bare lukk øynenene hehe).

og svelge og svelge.. Så var det som om små piler for ut gjennom fingertuppene. Så holdt han meg på hodet, og det var så godt og varmt!

Var ferdig, så sa han" Nå må du ringe meg med engang når det skjer vettu". "Vent litt- sa han, må kjenne på korsryggen din!" Han tok handflata borti, og sa " pleier du å få vondt her under menstrasjon?- det gjør jeg, så mye at jeg må være hjemme den første dagen fra jobb, svarte jeg. "Er ikke rart, er som en bolt av negativ energi som sitter her.

Oki, da fikk jeg også frysninger på ryggen, var som om han trakk ut ett eller annet, og det skøyt ned i beina. "sånn"- sa han. Da er du klar!".

Var litt bekymret for å kjøre hjemover, men så sa han" Du kommer til å kjøre den beste kjøreturen din ever"- og rett hadde han. Var sinnsykt deilig!

Omtrent en uke etterpå +/- noen dager, så fikk jeg mensen. Oki, merket INGENTING i korsryggen! Var sinnsykt!! Helt sinnsykt!!

Nå går jeg 8 dager over IKM, så skal kjøpe en CB- test til uka.

Prøv dette Sunniva, du blir ikke å angre!!! Tok med en venninne, som også var bekymret og litt redd. Når vi var ferdige så sa hun "DET GJØR JEG ABSOLUTT IGJEN!! :)

Ønsker deg masse lykke til, gi oss en oppdatering på det!

klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5181267-helaer-neste/#findComment-5181422
Del på andre sider

Heisan Dubbe!

Tusen takk for en flott svar!!! Fikk helt frysninger av historien din!!! Krysser fingrene for deg!!! Skal skrive et innlegg når jeg har vært hos healer, vet ikke når det blir fordi hun har begynt å ta timebestilling pga stor pågang. Er veldig spent:)!!!!!!

Klem fra meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5181267-helaer-neste/#findComment-5181507
Del på andre sider

Så flott! Ja, er helt utrolig!! Ja, gjør det snuppa, spent på å høre vettu!.

Bare ring imorgen for å bestille time fortest mulig, om du så må ta fri fra jobb,hehe :)

ps: Jeg ble ustoppelig trøtt og sulten rett etterpå.Er lurt å ha med seg noe å bite i!

klemmer

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5181267-helaer-neste/#findComment-5181534
Del på andre sider

Annonse

wow, dette var spennende. En venninde av meg er healer og begynner å jobbe der jeg jobber i august. hun fikset fyllesjuken til en annen for noen dager siden, det var helt weard!

Tror jo ikke på sånt jeg liksom..... eh... men må vist sette i gang å tro for historien din var vhertfall overbevisende.

Lykke til og pleas hold oss oppdatert. Test deg i morgen da!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5181267-helaer-neste/#findComment-5220296
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...