Gå til innhold

Har vært på sykehuset

Unnemor

Anbefalte innlegg

Fikk plutselig fryktelig vonde kynnere....har ikke kjent det sånn før, og ble veldig urolig og bekymret. Var først hos legen min. Han fant hjertelyd med doppler og mente dette var naturlig, men jeg slo meg ikke helt til ro med det. Vi ringte fødepoliklinikken og fikk komme opp på gynekologisk avdeling. Der fikk jeg ultralyd utvendig og innvendig. Babyen var vital og fin, livmorhalsen helt normal - heldigvis!

Gynekologen sa at det var veldig vanlig med kraftige kynnere for flergangsfødende. Jeg kan holde på som før, men ta hensyn til smertene.

Hvordan er det med dere andre her inne - er dere plaget med kynnere?

Fortsetter under...

Hei å tusen takk for svaret på innlegge mitt lengre nede.

Du kan nok ta det helt med ro ang. kynnere :-)

jeg hadde ihvertfall kynnere omtrent hele svangerskapet med yngstemann på 1 1/2 det var veldigt plagsomt husker jeg, å det rare med det hele var at de alltid startet i fire tiden om natten.

Den natten jeg fødte yngste jenta startet veene ( de kjentes fremdeles ut som kynnere ) også i firetiden om natten :-)

hvor lagt er du på vei?

uff ja, det kan vere skikkelig vondt!!! men det possitivet med det hele er at du blir så vant til smerten at du er godt forberedt når veene kommer.Jeg husker at når kynnerene var på det verste å så sant jeg hadde mulighet, så gikk jeg en tur i dusjen å dusjett magen med litt godt temp. vann Det hjalp meg hver gang :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...