Gå til innhold

Til dere som lurer..

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vert i den situasjonen der jeg var usikker på hvem det var som var far til mitt barn det var veldig frustrerende å lite kjekt.Men jeg hadde en magefølese om hvem av di to det sto i mellom det kunne være å det viste seg å stemme etter vi tok DNA test.Jeg sa i fra til han jeg mente det var å ingenting til han andre,for som sagt magefølesen stemmer veldig ofte ...

Så jenter kjenn på magefølelsen:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har også den magefølelsen, men allikavel veldig bekymra. men godt å høre at det gikk så bra for deg/dere:-)

• 2 år senere...
Skrevet

en stund aiden 2006,men skulle gjerne hvist din historie,kansje den er lik min. magenfølesen min er god,men tørr ikke stole helt på den. håper du stikker innom snart:)

• 2 måneder senere...
Skrevet

hadde det bare vært så enkelt, å stole på magefølesen. tror den kan overveies med det man helts ønsker

.det er en 1 uke til termin til meg,kansje må jeg gå å vente i 2 uker extra å om det blir overtid. og jeg har det ikke bra.....sover ikke,er livredd.

men det skal bli godt å få det overstått,spesielt om det går som jeg ønsker,

Skrevet

stolte også på magefølelsen... så mye at jeg t.o.m. sa det til hans foreldre.. at nå får dere ett barnebarn... men neida.. der tok jeg feil.. de sku ihvertfall ikke få noe barnebarn fra meg.. glad jeg ikke har møtt dem etterpå.. skyldfølelese.. men begge "fedrene" var oppmerksom på situasjonen, og jeg er idag glad det ble som det ble.. jeg er forlovet med pappa'n og vi skal flytte sammen nå snart.. Ting kan brått bli anderledes enn forventet..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...