Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Jeg har vert i den situasjonen der jeg var usikker på hvem det var som var far til mitt barn det var veldig frustrerende å lite kjekt.Men jeg hadde en magefølese om hvem av di to det sto i mellom det kunne være å det viste seg å stemme etter vi tok DNA test.Jeg sa i fra til han jeg mente det var å ingenting til han andre,for som sagt magefølesen stemmer veldig ofte ... Så jenter kjenn på magefølelsen:-)
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 har også den magefølelsen, men allikavel veldig bekymra. men godt å høre at det gikk så bra for deg/dere:-)
Anonym bruker Skrevet 16. september 2008 #3 Skrevet 16. september 2008 en stund aiden 2006,men skulle gjerne hvist din historie,kansje den er lik min. magenfølesen min er god,men tørr ikke stole helt på den. håper du stikker innom snart:)
Anonym bruker Skrevet 29. november 2008 #4 Skrevet 29. november 2008 hadde det bare vært så enkelt, å stole på magefølesen. tror den kan overveies med det man helts ønsker .det er en 1 uke til termin til meg,kansje må jeg gå å vente i 2 uker extra å om det blir overtid. og jeg har det ikke bra.....sover ikke,er livredd. men det skal bli godt å få det overstått,spesielt om det går som jeg ønsker,
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 stolte også på magefølelsen... så mye at jeg t.o.m. sa det til hans foreldre.. at nå får dere ett barnebarn... men neida.. der tok jeg feil.. de sku ihvertfall ikke få noe barnebarn fra meg.. glad jeg ikke har møtt dem etterpå.. skyldfølelese.. men begge "fedrene" var oppmerksom på situasjonen, og jeg er idag glad det ble som det ble.. jeg er forlovet med pappa'n og vi skal flytte sammen nå snart.. Ting kan brått bli anderledes enn forventet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå