otilde *14.05.2009* Skrevet 28. mai 2006 #1 Del Skrevet 28. mai 2006 Ikke lyst å bestille meg legetime før siden det jobber ei skikkelig skravlehøne (bekjent av meg) i resepsjonen. Vil absolutt ikke at hun skal skjønne at jeg er gravid før vi ønsker å fortelle det til omverdenen! Er det noe spesielt som bør sjekkes på kontroll før man er ferdidg med 1. trimester? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. mai 2006 #2 Del Skrevet 28. mai 2006 Det går helt fint det! Så lenge du føler deg i fin form ellers, så er det ikke så mye du trenger på legekontroll før uke 12 :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilde *14.05.2009* Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #3 Del Skrevet 28. mai 2006 Oki, takk Brooke :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sweet dreams Skrevet 28. mai 2006 #4 Del Skrevet 28. mai 2006 skjønner hva du mener!!! sist jeg var gravid var jeg ikke til lege før i uke 13. pga ferieavvikling. jeg syns jo dette var kjempesent. men det gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 28. mai 2006 #5 Del Skrevet 28. mai 2006 Hei, jeg har heller ikke tenkt å gå til lege før i uke 12-13, det er jo egentlig ikke noe vits i. Ihvertfall når jeg ikke er førstegangs føler jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
eva luna Skrevet 28. mai 2006 #6 Del Skrevet 28. mai 2006 Og forresten, hvis den plaprekjerringen på legekontoret sier noe til andre, så bryter hun taushetsplikten og mister mest sannsynlig jobben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phobia Skrevet 28. mai 2006 #7 Del Skrevet 28. mai 2006 Henger meg på.....har også tenkt å vente til 12-13 uker før første legetime Ingen vits i å gå før hvis det ikke er noe spesielt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mille-77 Skrevet 28. mai 2006 #8 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg er i uke 11, og bestilte time om fredagen. Skal inn om to uker. Ikke noe problem, jeg er 1. gangs forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilde *14.05.2009* Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #9 Del Skrevet 28. mai 2006 Da venter jeg med legetime ja! Godt å høre at det ikke er bare meg som ønsker å vente da :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*1D* Skrevet 28. mai 2006 #10 Del Skrevet 28. mai 2006 Jeg ringte å bestilte time i uke 8 tror jeg og da fikk jeg ikke time før uke 12 uansett:) Jeg har født før og så lenge alt er bra trenger man ikke å til time før;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilde *14.05.2009* Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #11 Del Skrevet 28. mai 2006 Skulle ha mistet jobben ja! Vet at hun blant annet mest sannsynelig har gått videre til venninner (som også er bekjente av meg) med opplysninger om en nær venninne av meg! Phu, det hørtes litt innviklet ut. Min venninne fikk greie på dette etter forsnakkelser fra skravlehønas venninner. De vil selvsagt ikke innrømme hvor de har hørt slarvet fra, men det er ikke mange andre alternativer! Likevel er det vanskelig å "ta skravlehøna på det", for å si det sånn. Har jo ikke bevis. Uansett er skravlehøna typen du IKKE ønsker skal kikke på sykdomshistoriene dine. Vedder på at hun sitter og leser i pausene og koser seg! Spy! Men kanskje hun får en lærepenge en gang! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå