Gå til innhold

Gurimalla som jeg drømmer om sex... !!!!

Gjest

Anbefalte innlegg

Hallo, for noen drømmer !! Og våkner jo med orgasme !! I dag våknet jeg halvveis midt i en orgasme, og tvang meg selv til å la være, for makan, JEG BLIR JO FLAU !

Heldigvis har ikke mannen min merket noe, for hvis han hadde gjordt det, da hadde han vel lurt på hva jeg drev med ....uff, jeg synes det er flaut, og særlig når drømmen handler om jentesex...

Noen andre som har slike hete drømmer ??? Håper det ikke er bare meg...

Jeg er 10+4 nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan våkne sånn halveis i orgasme selv jeg, også når jeg ikke er gravid :-) Tror det er helt normalt. Har venninner som forteller de ikke greier å få orgasme i det hele tatt sammen med mennene sine eller alene. Det tror jeg er mye tøffere og enda mer tabu.

Når det er sagt, så tror jeg at jeg hadde mer lyst på sex da jeg gikk med sønnen min enn ellers. (Ikke merket noe særlig til det enda, men er jo akkurat blitt gravid da). Problemet da var at jeg blødde så lett etter sex at jeg ikke turte å ha samleie til slutt, selv om legene sa det ikke var farlig.

Klem fra en "lysten"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He..he.. godt å høre at det flere.... begynner å bli litt små redd jeg nå altså, i natt har jeg "hatt sex" med 2 gutter... noe jeg aldri!!!! har drømt om eller hatt noe som helst ønske om å gjøre!!!

Blir jo helt skrudd i tanker og drømmer fortiden jo... Men svært så hyggelig å våkne opp da syns jeg ;O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er ikke alene;)

Jeg har hatt et par fiiiine drømmer jeg også, ikke våknet med orgasme da men... hadde vært ok det også;)

(Har penetreringsforbud frem til uke 12 siden jeg har spottet, så det meste må foregå der oppe;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...