Gå til innhold

Jeg var på byen i går!

Anbefalte innlegg

Og det var deilig! Jeg følte meg som et normalt menneske, og det var ikke en eneste gravid mage å se:o) Det var nok lurt å komme seg ut litt for det har blitt mye hjemmesitting i de siste månedene. Har følt meg så gammel liksom, at jeg ikke har noe liv utenfor den lille lage baby-boblen jeg lever i. Men i går..I går pyntet jeg meg, skravlet masse, drakk hvitvin, spiste hamburger som nattmat og dro hjem nærmere 04. Så deilig! Formen er upåklagelig og jeg er glad ennå. Det hjelper å gjøre "normale" ting inneimellom!

Håper dere har hatt en fin helg, jenter.

Oi, nå kom jeg på at siden jeg sto opp 03 i går så var jeg faktisk våken i et døgn..

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5180699-jeg-var-p%C3%A5-byen-i-g%C3%A5r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

det var lurt av deg!! Man trenger virkelig andre impulser enn det som handler om å få baby. jeg har bestemt meg for siden dag 1 at jeg skal prøve å leve så normalt som mulig helt til jeg ser det blå krysset. det vil si at jeg fester (og røyker litt av og til..) og lever ikke etter om jeg kanskje kan være gravid. Det orker jeg ikke... jeg ønsker selvfølgelig ikke å utsette et foster for sånne ting, men det viser seg at babylaginga tar sin tid....... man trenger å gjøre andre ting!

Har hatt en super helg. hyttetur fra omsdag til lørdag og skikkelig bygdefest i går. Artig det!

Ja, jeg vet. Ut på byen er gravidfritt område. Og det er godt, for jeg går ikke glipp av å se en eneste kulemage når jeg er ute om formiddagene. Jobber turnus, og når jeg har et ærend ute (og klokka er elleve på formiddagen)- da er jeg helt vrak etterpå. Annenhver person jeg møter har barn i vogn, barn i hånden - og altså barn i magen. Jeg vet at det er fordi jeg er overoppmerksom, men det er en mager trøst.

På fredag var jeg på IKEA sammen med mannen min. Det var gravide og småbarn overalt! Men så tenkte jeg at kanskje det var noen andre, som også handlet på IKEA som kankje hadde mistet kjæresten sin, ektefellen sin, eller hadde kjærlighetssorg. Og da tenkte jeg at kanskje de syntes det var vondt å se meg sammen med mannen min. Så ble jeg litt ydmyk da. Og takknemlig for at jeg har mannen min.

Jeg tror også det er viktig at vi gjør normale ting, og ting som ikke krever så alt for mye hjernekapasitet. Det skremmer meg at jeg ofte "utsetter å leve" fordi jeg venter på graviditet.

Vi bør pynte oss, drikke vin, treffe folk som ikke er gravide, og ha det litt GODT.

Vi skal flytte på torsdag, og er godt i gang med pakking og vasking. Jeg tenkte at dette er en glimrende mulighet til å tenke på noe annet. Jeg bestemmte meg for ikke å gå inn her på BIM, heller. Jeg klarte meg uten dere nå noen få dager, men så lengtet jeg litt og er tilbake.

Jeg var også på byen i helgen - det var suuuperherlig å sitte og snakke med gode venninner og bare kose meg!! Og jeg så bare en eneste gravid mage i løpet av kvelden:-)

Veldig fin måte å se det på slik som lengsle beskriver det.. at noen nok kan synes det er vanskelig å se par sammen dersom man har opplevd noe vondt ifbm det.. Slik har jeg ikke tenkt før, men det skal jeg jammen gjøre nå - det er jo andre som har helt andre ønsker og lengsler enn oss!! Takk for at du satte ting i perspektiv:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...