Gå til innhold

Trodde ull skulle være varmeregulerende jeg....

Anbefalte innlegg

men hvorfor blir jenta mi så klam av å ligge på det da? Kjøpte saueskinn på ikea for noen dager siden, og trodde det skulle gjøre at jenta mi skulle slippe å få det for varmt/kaldt i senga si. Tempen på rommet lå på 18 grader. Over seg har hun bare et teppe. Ligger forøvrig i pysj. Ute pleier jeg også la henne ligge på skinn, men lurer på om jeg må bytte det ut nå. Hva har dere på barna når de sover i temp på rundt 16-18 grader?

Fortsetter under...

Annonse

Tror nok det er ganske stor forskjell på skinn jeg. De som skal brukes som soveskinn til babyer må være korthåret(kan være farlig med langhåret fordi de kan få mye av det i munnen, og i beste fall er det veldig irriterende og ubehagelig) og det skal være merinoull. Det fra Nøstebarn er ubehandlet og er virkelig å anbefale.

Ser feks at det skinnet som Babyshop har til 299, sier de passer i vogn osv. Så slike skinn er ikke beregnet til å sove på.

Så kjøpe et ordentlig skinn, og du vil ikke angre. Babyen din vil stortrives på det:-)

Du har kjøpy saueskinn, det er ikke det samme som lammeskinn! Det fra ikea er dessuten ikke laget til små barn.. og det bør det være, det barnet ditt skal ligge på!

kjøp et ordentlig lammeskinn, det fungerer bra her (men ikke når det er 25 grader, da!)

tildes mamma

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...