Gå til innhold

Yesssssssssssssssssssssssssssssss

Anbefalte innlegg

På dag 14 fikk jeg positiv test på eggløsningstesten.Tidlegere har jeg testet positivt rundt dag 17...Men jeg har ingen eggløsningssmerter, kjenner ingenting.Har masse slim( beklager detaljene).Jeg går på dobbel pergokur denne måneden.Burde jeg ikke ha skikkelig eggløsningssmerter da??Uff, alltid noe å bekymre seg for.

Vi hadde ikke sex i går, men da var testetn negativ, så det er vel nå og i en dag framover at det gjelder å kose seg masse :)

Tempen har ikke steget noe særlig.Fra 36.61 til 37.01,hmmmmm.

Jeg er så sinnsykt spent på om denne pergoen kan hjelpe oss.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5180597-yesssssssssssssssssssssssssssssss/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra da! Det er jo en riktig begynnelse. Da er det bare å hive seg på kællen, og la det stå til!

Pergo har hjulpet mange, så det er bare å håpe. Alle har jo ikke smerter vel el, så det syns jeg ikke du skal tenke på, du fikk jo positiv test. Legen min har anbefalt å begynne med sex et par dager før el, så svømmerne er der når egget kommer, de lever jo gjerne noen dager!

Masse lykke til, ha en deilig dag (natt)!

Å nei, vi hadde ikke sex i går , men i forgårs.Tror du vi er for sent ute??????Straks etter positiv test i morres så ble det sengekos:)

Men vi burde kanskje gjort det i går??????

Er det slik at når jeg tester i dag så er det i dag eggløsningen er ?Eller kommer eggløsningen innen 24 timer???

I går var jo testen negativ og da hjalp det vel ikke stort At vi hadde sex på fredag??

Synes det er mye å holde styr på......

P.S Når har du tenkt å teste ???????????

heia

Dere er jo ikke for sent ute, eggløsninger er jo ikke så langt unna nå (stort sett kommer LH stigninger først, og så slippes egget). Har også hørt om tilfeller der egget ikke har blitt sluppet før dager etter pos. test, noen får til og med ny LH stigning fordi egget ikke slapp første gangen og kroppen prøver igjen. Så fortsett å prøv framover dere, ikke bråstopp selv om dere har fått positiv test. Vi har ofte vært litt fornøyd på slutten av pp'n og gitt oss dagen etter at jeg tror jeg har hatt el. Mulig vi da har gitt oss alt for tidlig :-( Så jeg har tro på jevnlig sex gjennom helle pp'n jeg, da misser man ihvertfall ikke muligheten. Og annenhver dag er jo helt fint, sædcellene lever jo opptil flere døgn.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...