Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke kjøpt enda, men prøver med et svar alikavel. Jeg er til vanlig S/36, men blir så bred over ræva når jeg er gravid, så tror nok jeg prøver meg på M/38. Det er det jeg bruker stort sett nå. Så med andre ord vil jeg anbefale å bruke "din" str, eller gå ned en str.

Annonse

kanskje det er hofte eller livmål ???

Høres jo greit ut å stramme opp magen, men om man ikke har bukser som går over navel ser det jo noe teit ut å gå med en stoooor truse over eller? Lurer også på hva slags klær som passer rett etter fødselen. Gravidbuksene er for store og gamle bukser for små, må kanskje bare gå i en sekk????

70,75,80 osv er målet rundt midjen (står forklart bakerst i katalogen), er jo litt vanskelig å vite midjestørrelsen man har til vanlig nå når man er gravid. Jeg tenkte som så at siden jeg bruker bh størrelse 80 til vanlig, og man som regel er litt smalere rundt midjen enn under puppene så bestiller jeg 75 i panty, og krysser fingrene for at det skal passe.

Annonse

Jeg vet jo ikke hvem av trusene du har sett på men jeg kjøpte di høye forde jag har litt mage fra før. De kan jeg ikke bruke nå mot slutten forde de ikke er så elastiske. Har ikke lagt på meg enda bare fått magen tytende ut så det er ikke det. En gravidetruse bør jo kunne romme en mage? Jeg skulle ha kjøpt en eller 2 str større, det gjør jo ikke noe om den typen er litt stor med det samme da.

Håper du finner ut av det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...