Gjest Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 gutten min på 5mnd hater å bade,trodde nesten alle babyer likte det jeg... var ikke helt ille de første 2mnd,men etter det bare hylskrik med en gang han puttes nedi. prøvd også med ørene under vann,da jeg leste det tipset her inne en gang men nei da illsint. har noen det på samme måte? og har det evt gått over?? får vel bare innse at han ikke er noen badeengel gitt.....
Elvedatter Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 Gutten min hatet også å bade den første mnd sin. Følte det som deg at alle babyer skulle jo like å bade og tok det som en stor skuffelse. Men så spurte jeg om tips her inne og nå elsker han å bade. Det som gjorde den store forskjelden her var definitivt å bruke varmere vann enn de anbefaler på sykehuset, legge en klut på magen hans, gi ham noe å holde i og å være 2 som er med han å bader ( en holder ham og en vasker ). Nå bader vi hver kveld og han eeeeeelsker det. Kluten på magen bruker han som leke, sutter litt på den og slenger den rundt og vi trenger ikke være 2 om badingen lengre. Han smiler fra øre til øre når han duppes i badevannet. Badeanden er bestekompisen nå ) Håper det ordner seg for dere
*ulvemor* Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 her var også litt varmere vann løsningen:) Brukte for kaldt vann første fem ukene, og da var det bare skriking..
Myra Skrevet 28. mai 2006 #5 Skrevet 28. mai 2006 Min gutt likte heller ikke å bade de første månedene. Tror ikke han likte å bli lagt på rygg, det ble for utrygt. Men når han fikk sitte i badekaret var alt supert. Kjøpte et sånt sete til å feste i bunnen av karet og nå går badingen som en lek.
Gjest mphs Skrevet 28. mai 2006 #6 Skrevet 28. mai 2006 Jeg håper virkelig det kommer til å gå over en gang. Vær jente har hatet å bade fra dag en og er nå 8,5 mnd og hater det like mye.
Anonym bruker Skrevet 28. mai 2006 #7 Skrevet 28. mai 2006 Til jenta vår var lykken å få en sånn "stol" til å ha i baljen/badekaret. Nå går badingen MYE lettere og hun gråter nesten ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå