Gå til innhold

Mageaktivitet i uke 35...

Anbefalte innlegg

Hei hei dere som er rundt uke 35!

Jeg synes det har vært så rolig i magen min den siste tiden. Kjenner spark og bevegelse hver dag men ikke så mye som før. Har jeg grunn til å være bekymret eller er det normalt? Har hørt at babyen sover ca 90 % av tiden der inne så da er det vel ikke så rart at jeg ikke kjenner like mye spark og bevegelse som for noen uker siden...??

Ellers vil jeg ønske alle jentene her inne lykkelykke til:):)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5180179-mageaktivitet-i-uke-35/
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er i uke 36+4 idag. har hatt det på samme måte som deg. lillingen har aldri vært så aktiv at jeg ikke har fått sove e.l. men for et par uker siden merka jeg at det tydeligvis ble mindre plass. kjenner han hver eneste dag, ofte. men det er mer fomling og press enn hard sparking!

takk takk og lykke til du også!!! ikke lenge igjen nå:)

Det er helt normalt å så lenge du kjenner liv hver dag så kan du ta det med ro. Det var fult kaos hele tiden i min mage i uke 32-33 men nå er det blitt endra mindre plass og man kjenner mindre liv men nok til å ikke bekymre seg. Er akkurat begynt på uke 36 og savner liv til tider men da dytter jeg bare hånd i sia og da kjenner jeg babyen rører seg og da er alt bra ;)

Også hikker den jo mere enn før om mulig... Sikker på at babyen hikker 5 timer i løpet av døgnet.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...