Gå til innhold

åå. så sinna.... :( Samtidig som at i dag er jeg høygravid:)

Anbefalte innlegg

Det her er sikkert den siste dagen før vi får våre nye babya at vi har barnefri... så sier mannen ja til å passe ungen te naboen fordi hu skal kjøre en fyr te oslo. Kunne selvf ikke tya med seg ungen sin. arg!Så da sitter vi her med en på 15 mnd, mens jeg ville egentlig bare kose meg med min kjære og se film og spise taco.(akkurat laga nå). Så minst 6 timer fremover nå skal vi passe a. Gadd ikke spørre meg først om jeg syntes det var greit en gangen. FAEN Å!!

Men i dag er jeg høygravid da... 40 dager igjen til terminen! :)

Fortsetter under...

Taco så tidlig?

Er vel koselig med ei tulle på 15mnd?

Skjønner at du ville slappe av og kose deg sammen med mannen. Men er det ikke fint at han tar initiativ til å passe barn? Blir nok en kjempefin pappa.

Men han burde absolutt spurt deg først---- men hadde du ikke sagt ja da?

* :) *

Ikke lenge igjen til ditt lille mirakel kommer da!!

Jeg har 25 dager lenger igjen..

Skjønner at det ikke passet helt da men må jo bare skryte av mannen din.. Ikke alle mannfolk som hadde gidda de! Snill snill mann du har tror jeg:) Og det får vel du og beibisen nyte godt av og tenker jeg:)

jepp.. vi skulle kose oss litt da vøttø.

Ei tulle på 15 mnd er greit nok det.. hu er jo helrig, men ikke akkuratt i dag når vi hadde barnefri for en gang skyld...og den mammaen har barnefri hver eneste helg!!! det har aldri vi. :( Har en en kjempefin pappa og det har han vært lenge... men han kunne spurt meg først da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...