♥Toni & baby girl♥ Skrevet 28. mai 2006 #1 Del Skrevet 28. mai 2006 Vi var jo i bryllup til søsteren min i går, og i løpet av de siste mnd med planlegging og innkjøp har de så vidt pratet med meg. Jeg har spurt flere ganger om det er noe jeg kan gjøre, men får bare kvasse svar tilbake. Så på fredag var mannen min borte hele dagen (ikke hjemme før 12 på kvelden), så da spurte jeg om jeg kunne komme til lokale og evnt hjelpe til, eller bare være der siden det ble kjedelig for oss å være hjemme alene når alle var der. Da fikk jeg til svar at nei det kunne jeg ikke, jeg ville bare være i veien. Alle var invitert hjem til foreldrene mine på middag, men ikke jeg og Antonio. Alikevel forventer de at Antonio skal være brudesvenn og ha forskjellige oppgaver i bryllupet. At han bare er 13 mnd forstår jo ikke de! Når vi kom til kirken i går var Antonio skikkelig sutrete og mammadalt. Men de nappa han ut av hendene mine, mens han hylskrek og ba meg om å gå inn.Han skulle nemlig gå opp kirke gulvet. Det endte jo selvfølgelig at de kom inn med han, siden han ikke ville gå. Siden vi ikke hadde barnevakt måtte vi jo ha han med på middagen etterpå. Fremdeles sutrete, mens alle dro i han og sa til meg at jeg måtte være mer sosial i søsteren min sitt bryllup. Jeg spurte om vi kunne dra utover kvelden, men nei vi hadde ikke noe valg, vi måtte være med på alt. Dvs vi fikk ikke lov til å gå før 23.00 da antonio hadde grått uten stopp i over 1 time. Også ringer de meg nå og ber meg komme å hjelpe til med ryddinga. Selv om jeg ikke har blitt inkludert i noe som helst annet. Dette ble veldig langt, men jeg er skikkelig skuffa, og har bare lyst å flytte langt bort. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5180130-april-s%C3%A5-skuffet-over-familien-langt-men-h%C3%A5per-noen-vil-lese/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
**synne** Skrevet 28. mai 2006 #2 Del Skrevet 28. mai 2006 jeg hadde ikke gidda å hjelpe til med ryddingen! Ærlig talt! Jeg hadde følt det akkurat som deg. Men mange blir helt skrullete når det er bryllup inne i bildet... Håper for din del at de ikke er sånn til vanlig, men ut i fra det du skriver høres det ikke akkurat sånn ut. Nei, la de få fullføre bryllup-greiene selv! Du har jo planer i dag, har du ikke? Du skulle jo...."rydde loftet"... Syns du har lov å være skuffa, og klarte de seg uten deg i går klarer de det nok i dag og... (deres tap spør du meg!!!) Håper du koste deg littegrann i går, i allefall! *klem* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5180130-april-s%C3%A5-skuffet-over-familien-langt-men-h%C3%A5per-noen-vil-lese/#findComment-5180282 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yaddaline ❤ ♀04/05 ♂02/09 Skrevet 28. mai 2006 #3 Del Skrevet 28. mai 2006 den skuffelsen forstår jeg GODT!! jeg er veldig sånn at hvis jeg trenger hjelp av noen så skal det være på "hjelpernes" premisser (dvs hvis de ikke kan hjelpe til på det tidspunktet jeg trenger hjelp til akkurat dèt så bytter jeg heller om på oppgaver osv), i alle fall når det er små barn involvert! så når du ikke får lov å hjelpe når du gjerne vil og kan, så syns jeg det er småtullete å forvente at du stiller opp (uten at det er avtalt på forhånd) akkurat når det passer dem best. akkurat som om ikke du har nok å henge fingrene i i dag med en liten antonio som sikkert ikke er i perlehumør etter sen kveld med masse inntrykk??!??! for å ta en sleip en så kan du jo si at "nei, jeg må ha med antonio så jeg blir sikkert bare i veien" ;oD Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5180130-april-s%C3%A5-skuffet-over-familien-langt-men-h%C3%A5per-noen-vil-lese/#findComment-5180531 Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Toni & baby girl♥ Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 28. mai 2006 Takker for svar, var såå frusrert i dag. Men jeg sa det som det var. At jeg ikke synes noe om å bli ringt etter når jeg selv har tilbudt meg flere ganger.. Pappa kom innom med resten av brus og kaker, de skjønnte nok at de ikke var så snille! Men vi koste oss masse egentlig. Et utrolig nydelig bryllup. Svigerbroren min spiller i band, så vokalisten og gitaristen fremførte noen nydelige sanger i kirken. Var ikke et eneste tørt øye i kirken da:o) Tror nesten vi får gifte oss igjen, og denne gangen skal vi ha stort bryllup vi også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5180130-april-s%C3%A5-skuffet-over-familien-langt-men-h%C3%A5per-noen-vil-lese/#findComment-5182446 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå