Elvedatter Skrevet 28. mai 2006 #1 Del Skrevet 28. mai 2006 http://www.dinbaby.com/forum/thread/5177877 Jeg blir så utrolig sliten i hodet av slike innlegg. Hvorfor leste jeg hele innlegget i det hele tatt aner jeg ikke. For meg så er dette bare en evigvarende debatt. Kan vi ikke bare innse at vi alle er forskjellige og det har vi alle rett til å være. Det som er riktig for noen er ikke nødvendigvis ikke riktig for en annen. Synes det blir så respektløst å fly løs på hverandre på denne måten. Kan ikke alle bare være enige i å være uenige. Peace and love sier nå jeg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvedatter Skrevet 28. mai 2006 Forfatter #2 Del Skrevet 28. mai 2006 Oj, må bare skyte inn at jeg ikke er ute etter å lage noen debatt. Måtte bare få ut litt frustrasjon. Synes det er litt trist rett og slett... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Only Skrevet 28. mai 2006 #3 Del Skrevet 28. mai 2006 He, he. Ja, jeg måtte bare svare at alle gjør som de føler selv. Jeg skjønner ikke heller hvorfor folk orker debattere det, alle er forskjellige som du sier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 28. mai 2006 #4 Del Skrevet 28. mai 2006 Ja, og har forskjellig begrunning for å velge som de gjør. Men i bunn og grunn tror jeg alle veldger det som er best for barnet og seg selv i den situasjonen de er i. Men egentlig tror jeg slike innlegg kommer bare for å provosere, og bare se alle tilbakemeldinger som har kommet. Nei, holder meg her hos dere jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazywoman Skrevet 28. mai 2006 #5 Del Skrevet 28. mai 2006 Enig! lets agree to disagree:) ps. jeg ammet helt til sykdom stoppet meg så jeg blir ALLTID deppa når jeg ser debatten... burde ikke bry meg men kjenner alltid stikket inni meg når jeg leser det....burde hoolde meg laaaaangt unna... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå