Gå til innhold

September: Treff oppført, forslag til sted?


Gjest

Anbefalte innlegg

Torsdag 22. juni 2006 kl. 18:30 BIM-treff Oslo

Sted: Ikke bestemt, peppes??, Oslo

Nytt treff for oss i sept.klubben, Oslo. Setter opp treff etter ønske fra Sept.klubben. Håper det passer med den 22.juni, 18.30. Sted er ikke oppført enda, men kom med forslag på Sept.klubben.

 

(Dette står på BIM-treff sidene. Forslag til sted?)

 

Her er mine forslag:

 

- Peppes Aker Brygge

- Big Horn Aker Brygge

 

Vi må jo feire at det er SOMMER!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Enig med deg. Må jo feire at det er sommer.

Aker Brygge høres fint ut for meg.

Blir det fint vær kan vi jo sitte ute.

Gleder meg allerede til neste treff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil heller på Big Horn enn på peppes... SIden vi har vært der to ganger før. Er ikke helt sikker på om jeg kan den dagen uansett, så dere får bestemme!

 

Hilsen meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yeeeei, jeg gleder meg allerede !

 

Bare fordi jeg lurer, men ble vi ikke i en annen link "småenige" om mandag 19 juni ? Det passer mye bedre for meg.

 

Kan man spise annet enn biff på bighorn ? Hihi ! Jeg er iallefall med uansett hvor det er ! Forslag til steder annet enn de dere har nevnt hmmmm....Egon går jo også an ! Der har de mye rart, mye å velge imellom ! Er en fin en på By-porten !

 

 

Som sagt jeg er med uansett hvor hehe, bare tenkte jeg skulle være litt kreativ jeg også :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann...!

Mulig det er diskutert :)

Jeg kan desverre ikke den 19, men passer det bedre for alle andre skal jeg selvfølgelig ikke stå i veien for det :) Det kommer jo nye sjanser!!!

Jada, man kan spise annet enn biff på BIG HORN :) De har en KJEMPEGOD salatbar der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan både den 19 og 22 så det er samme for meg. Big horn er også helt supert :)

Hadde vært koslig om vi finner en dato som passer for de fleste da. Selv om det kanskje kan bli litt vanskelig.

Håper jeg ser deg på treff da Gullungen i magen :) og deg også ENJente m Enjente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ringe man-fre 10.00-16.00 for bordbestilling frem i tid, så da tar jeg det litt senere!

 

Ok med Big Horn da????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...