Gå til innhold

September: Treff oppført, forslag til sted?

Anbefalte innlegg

Torsdag 22. juni 2006 kl. 18:30 BIM-treff Oslo

Sted: Ikke bestemt, peppes??, Oslo

Nytt treff for oss i sept.klubben, Oslo. Setter opp treff etter ønske fra Sept.klubben. Håper det passer med den 22.juni, 18.30. Sted er ikke oppført enda, men kom med forslag på Sept.klubben.

(Dette står på BIM-treff sidene. Forslag til sted?)

Her er mine forslag:

- Peppes Aker Brygge

- Big Horn Aker Brygge

Vi må jo feire at det er SOMMER!!!!

Fortsetter under...

Yeeeei, jeg gleder meg allerede !

Bare fordi jeg lurer, men ble vi ikke i en annen link "småenige" om mandag 19 juni ? Det passer mye bedre for meg.

Kan man spise annet enn biff på bighorn ? Hihi ! Jeg er iallefall med uansett hvor det er ! Forslag til steder annet enn de dere har nevnt hmmmm....Egon går jo også an ! Der har de mye rart, mye å velge imellom ! Er en fin en på By-porten !

Som sagt jeg er med uansett hvor hehe, bare tenkte jeg skulle være litt kreativ jeg også :P

Heisann...!

Mulig det er diskutert :)

Jeg kan desverre ikke den 19, men passer det bedre for alle andre skal jeg selvfølgelig ikke stå i veien for det :) Det kommer jo nye sjanser!!!

Jada, man kan spise annet enn biff på BIG HORN :) De har en KJEMPEGOD salatbar der :)

Annonse

Jeg kan både den 19 og 22 så det er samme for meg. Big horn er også helt supert :)

Hadde vært koslig om vi finner en dato som passer for de fleste da. Selv om det kanskje kan bli litt vanskelig.

Håper jeg ser deg på treff da Gullungen i magen :) og deg også ENJente m Enjente :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...