ApriIbaby Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 Tenkte bare jeg skulle si til deg at det er veldig lett å kjøre til Lekeland fra Drammen. Du kjører bare innover mot Oslo, som vanlig, og når du ser avsviningen til Ring 3 ved Fornebu følger du den. Du skal kjøre den ganske langt, vet ikke hvor kjent du er, men du skal forbi Smestad, nye Riksen, Ullevål stadion og Storo/Sinsen. Følg den helt til Økern. Der tar du av riksvei 163 Nordover. Den går av tvess ovenfor Økernsenteret, på samme side som OBS (rett etter). det er to avsvingningsfelt rett etter hverandre, du skal ta den siste. Så følger du rv 163 helt til det står skiltet av til Haugenstua (ca 5 km). Med en gang du har tatt av der er det skiltet til Junior Senter (hvite skilter). (Bare noen få hundre meter unna). Håper du kommer. Hvis du vil kan vi møtes ved Storo (på bensinstasjonen der) sånn at vi kan kjøre i følge den siste biten? Snakkes
frida♥ Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 Jeg får vel prøve da..... :-/ Kanskje Mamma til Lillegutt kan kjøre foran og vise vei?:-) Blir litt svett når jeg ser den laaaange veibeskrivelsen......
ApriIbaby Skrevet 29. mai 2006 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2006 Veibeskrivelsen er ikke så lang, men detaljert :-). Det er dessuten ikke parkeringshus der...bare en stooor åpen plass *ler*
Mammaen til Lillegutt+maijente Skrevet 29. mai 2006 #4 Skrevet 29. mai 2006 Hei du:) Joda, jeg leder vei jeg;) Om du ikke må ha med vogn, kan du sitte på m oss. Har kun plass til en vogn i bilen...
frida♥ Skrevet 30. mai 2006 #5 Skrevet 30. mai 2006 Flott! Tar min egen bil, liker å ha henne i setet sitt, der sitter hun trygt og godt, ellers takk for tilbud! Vi avtaler nærmere senere hvor vi møtes, før vi drar!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå