Kakebakesøte Skrevet 28. mai 2006 #1 Skrevet 28. mai 2006 jenta vår har diare og har av den grunn blitt utrolig sår på stumpen. Men så begynte jeg (midtveis) å stelle henne med medsoft kompress som vi har kjøpt på apoteket. Disse kompressene tar jeg babyolje (bruker cosmica sin barneolje) på og bruker som klut for å få av all bæsj/væske til alt er borte.Tørket ikke vekk den oljen som blir igjen på stumpen. Deretter smøre masse sinksalve på. Og utrolig nok, selv om vi skifter bleie og steller henne flere ganger daglig, ser det ut til at hun blir bedre på stumpen. Tenkte bare jeg skulle fortelle om det. Alle babyer får jo såre stumper inni mellom...
to jenter og ett gull i magen Skrevet 28. mai 2006 #2 Skrevet 28. mai 2006 jepp:) ellers sverger jeg til potetmel, krystallfiolett og inotyl. ikke morro i det hele tatt med de små såre stumpene:(
Gjest Skrevet 28. mai 2006 #3 Skrevet 28. mai 2006 jeg bruker inotyol og er kjempe fornøyd med den... god bedring til den såre stumpen....
Only Skrevet 28. mai 2006 #4 Skrevet 28. mai 2006 Jeg bruker også Inotynol, helt fantastisk! Også pudrer jeg med potetmel for å få det helt tørt før jeg smører på..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå