Gå til innhold

August: Da gikk startskuddet for melkeproduksjonen


Mersa og gutta <3

Anbefalte innlegg

I går satt jeg og epilerte leggene da jeg plutselig kjente jeg var blitt våt på den ene armen...Skjønte ikke hvor det kom fra, helt til jeg tok meg på puppen.... :( Der var det vått gitt....Så nå har jeg gått til innkjøp av ammeinnlegg i ull og sånne vanlige...Ser ut til at det bare kommer bittebittelitt i løpet av dagen, men likevel synes jeg det var unødvendig tidelig...er 29+3 i dag!

Min mor, søsteren min og min samboer sier bare at det er jo fint å se at alt fungerer som det skal....Alt jeg klarer å tenke er MØØØØØØØ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møøøø... hahaha! Var det jeg også tenkte da jeg fikk "melk" - allerede i uke 24. Kunne godt ha drøyd det litt, ja.. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he. Enig med du. Oppdaget selv en dag i dusjen at det kom noe ut av brystene. Det lekker gudskjelov ikke ordentlig enda men jeg har fått et annet syn på puppene etter dette ja. Er liksom blitt en matstasjon:) Lykke til videre og kos deg masse:) Ha en flott uke!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig at flere opplever seg sjølv som en melkeku da....

 

Syns det er fasinerende hvordan kroppen forbreder seg på det som venter eg...

 

Klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 27+6 uker fikk melk i går. Først veldig tykk gul melk så blank væske når jeg klemte på brystvorten for å sjekke. Har hatt blank væske lenge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Meget bra bilde!!! :) Håper ikke det blir så ille før lillegutt er kommet!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hhehe... Jeg fikk melk i uke 22.5 denne gangen....men er bare fint synest jeg, så vet jeg iallefall at det kommer melk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...