Gå til innhold

September: "Min" dag i dag!! :D


yr<3 med 2 gutter!

Anbefalte innlegg

Så var det vår tur å nå milepælen med 100 dager igjen.. Er ganske rart å være kommet så langt; husker for noen uker tilbake, tenkte at de som skrev "100 dager igjen-innlegg" de var jammen kommet langt.. Og så er jeg her. Det har gått ganske fort de siste ukene, synes jeg, men det er jo fortsatt noen igjen til 5.september. - Og det er jo fra nå av og framover det virkelig kommer til å vokse, bli varmt og tungt.. Men, pyttsann, jeg ser målet i det fjerne! Godt å ha små delmål på veien. Neste lille milepæl er 3.trimester og det er fra og med uke 29, dersom jeg forstår teksten her inne rett. Hm, gøy dette!

 

- Og gleden og forventningene blir ikke akkurat mindre etter som ukene går og jeg føler det blir mer og mer "realistisk", "legitimt" og ikke minst tid for å anskaffe utstyr og klær... Vi gleder oss masse!

 

Ha en super dag, alle sammen! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jadda, jadda, frøken.. Ehem, ble litt kluss her da jeg skulle klippe og lime innlegget inn på septemberklubben sine sider.. Ser jo bare ut som jeg er SÅ desperat etter at innlegget skal bli lest at jeg har lagt det ut x-antall ganger... Vel, det var en feil.

 

Men ha en fortsatt finfin dag.

 

*Flau hilsen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...