yr<3 med 2 gutter! Skrevet 28. mai 2006 #1 Del Skrevet 28. mai 2006 Så var det vår tur å nå milepælen med 100 dager igjen.. Er ganske rart å være kommet så langt; husker for noen uker tilbake, tenkte at de som skrev "100 dager igjen-innlegg" de var jammen kommet langt.. Og så er jeg her. Det har gått ganske fort de siste ukene, synes jeg, men det er jo fortsatt noen igjen til 5.september. - Og det er jo fra nå av og framover det virkelig kommer til å vokse, bli varmt og tungt.. Men, pyttsann, jeg ser målet i det fjerne! Godt å ha små delmål på veien. Neste lille milepæl er 3.trimester og det er fra og med uke 29, dersom jeg forstår teksten her inne rett. Hm, gøy dette! - Og gleden og forventningene blir ikke akkurat mindre etter som ukene går og jeg føler det blir mer og mer "realistisk", "legitimt" og ikke minst tid for å anskaffe utstyr og klær... Vi gleder oss masse! Ha en super dag, alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/5179212-min-dag-i-dag-d/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå